Το νέο ηλεκτρικό Audi e-tron Sportback – Ποια είναι η αυτονομία του

Το δεύτερο e-tron μοντέλο από την Audi 

Audi e-tron Sportback Ηλεκτρικό Αυτονομία

Το Audi e-tron Sportback είναι ένα δυναμικό Coupé SUV με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,25: που προσφέρει κορυφαία αεροδυναμική και  μεγαλύτερη αυτονομία - Το Audi   e-tron Sportback, σε συνδυασμό με τους εξωτερικούς εικονικούς καθρέφτες και το πακέτο S line, επιτυγχάνει έναν εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας, μόλις 0,25 – τιμή που είναι καλύτερη ακόμη και από αυτή του Audi e-tron. με ισχύ έως και 300 kW και αυτονομία που φτάνει τα 448 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.Το Audi e-tron Sportback θα κατασκευάζεται και αυτό στο εργοστάσιο ουδέτερων εκπομπών CO2 στις Βρυξέλλες με το λανσάρισμά του στην Ευρώπη να έχει προγραμματιστεί για την Άνοιξη του 2020. 


Το Audi e-tron Sportback 55 quattro προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία στον οδηγό του. Κάθε άξονας είναι εφοδιασμένος με έναν ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται με τριφασικό ρεύμα από τα ηλεκτρονικά ισχύος. Με ισχύ 265 kW και ροπή 561 Nm, οι δύο ηλεκτροκινητήρες εκτοξεύουν το κουπέ SUV από στάση δίχως εκπομπή ρύπων. Συγκεκριμένα, το Audi e-tron Sportback 55 quattro χρειάζεται μόλις 6,6 δευτερόλεπτα για να φθάσει τα 100 χλμ./ώρα, με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα.  

Από τη θέση D στη θέση S και με πλήρη πίεση του πεντάλ γκαζιού, ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τη λειτουργία boost. Σε αυτή την περίπτωση η ισχύς αυξάνεται στα 300 kW και η ροπή στα 664 Nm για διάστημα οκτώ δευτερολέπτων με το κουπέ SUV να ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα. Τα δύο σταδίων πλανητικά κιβώτια με μία σχέση ταχύτητας μεταφέρουν τη ροπή από τους ηλεκτροκινητήρες στους άξονες κίνησης. Ένας διακόπτης, τον οποίο ο οδηγός μπορεί να χειριστεί πολύ εύκολα με τον αντίχειρα ή με τον δείκτη, χρησιμεύει για την επιλογή κίνησης. Είναι ενσωματωμένος σε έναν κομψό μοχλό που βρίσκεται χαμηλά πάνω από την κεντρική κονσόλα και χρησιμεύει ως υποβραχιόνιο. 


To ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση και δυναμικά χαρακτηριστικά σε οποιοδήποτε έδαφος και με αυτό η Audi γράφει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μετάδοσης quattro. Το σύστημα ρυθμίζει συνεχώς την ιδανική κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων και μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το Audi e-tron Sportback βασίζεται αποκλειστικά στον πίσω ηλεκτροκινητήρα για εξαιρετική απόδοση. Εάν ο οδηγός ζητήσει περισσότερη ισχύ ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται άμεσα, ακόμη και πριν διαπιστωθεί ολίσθηση π.χ. σε συνθήκες πάγου ή στις γρήγορες στροφές, όταν το αυτοκίνητο υποστρέφει ή υπερστρέφει. 
Audi e-tron Sportback 50 quattro – με ελαφρώς μικρότερη ισχύ 230 kW – Η Audi θα προσφέρει το ηλεκτρικό κουπέ SUV και σε μια δεύτερη έκδοση κινητήρα.

Το e-tron Sportback 50 quattro έχει ισχύ 230 kW και ροπή 540 Nm. Η μπαταρία εκτείνεται σε ένα μόνο επίπεδο και ζυγίζει περίπου 120 κιλά λιγότερο από την μπαταρία του Sportback 55 quattro, παρέχει 71 kWh ενέργειας (64,7 kWh ωφέλιμης). Η αυτονομία είναι έως και 347 χιλιόμετρα (στον κύκλο WLTP) με μία πλήρη φόρτιση. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα του Audi e-tron Sportback 50 quattro είναι 6,8 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα 190 χλμ./ώρα. 


Συνεχίστε την οδήγηση σε μόλις 30 λεπτά: το δίκτυο φόρτισης – Το Audi e-tron Sportback 55 quattro είναι το μόνο – μαζί με το e-tron – που μπορεί να φορτίζει με συνεχές ρεύμα (DC) σε σταθμούς ταχείας φόρτισης έως και 150 kW. Σε λιγότερο από μισή ώρα, η μπαταρία φτάνει στο 80% της χωρητικότητάς της, μία τιμή επαρκής για την συνέχιση μιας μεγάλης διαδρομής. Το e-tron Sportback 50 quattro μπορεί να φορτίσει σε σταθμούς έως και 120 kW και ταυτόχρονα επιτυγχάνει αντίστοιχη φόρτιση στο ίδιο χρονικό διάστημα. 

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top