Έβαλαν πιο σκληρά ελαστικά στην πίστα του Βραζιλιάνικου Grand Prix

Τα χρώματα που έκαναν την διαφορά 

Pirelli  Βραζιλιάνικο Grand Prrix

Η Formula 1 παραμένει στην Αμερικάνικη Ήπειρο για τον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς, το Βραζιλιάνικο Grand Prix. Στην εμβληματική πίστα του Interlagos έχουν γραφτεί πολλά κεφάλαια ιστορίας, της Formula 1. Φέτος η Pirelli φέρνει εκεί τη γόμα  C1 ως λευκή σκληρή, τη γόμα C2 ως κίτρινη μέση και τη γόμα C3 ως κόκκινη μαλακή. Αυτός είναι ο πιο σκληρός συνδυασμός που μπορεί να γίνει με φετινές γόμες και είναι ένα επίπεδο πιο σκληρός απ’ αυτόν που είχε επιλεγεί πέρυσι, για τη Βραζιλία.  

Χαρακτηριστικά πίστας 

Το 2018 είχαν επιλεγεί μέση, μαλακή και πολύ μαλακή γόμα. Παρότι ο φετινός συνδυασμός γομών είναι πιο αργός στα χαρτιά, πιθανόν θα δούμε πιο γρήγορους χρόνους ανά γύρο, όπως έχει συμβεί σε πολλούς αγώνες ως τώρα. Αυτό οφείλεται στη συνεχή εξέλιξη των μονοθεσίων.  Φέτος έγινε πιο σκληρή επιλογή ελαστικών για να περιοριστεί η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης. Αυτό θα βοηθήσει τους οδηγούς να πιέζουν περισσότερο σε κάθε φάση του αγώνα.  
Ο καιρός στο Interlagos είναι από τους πιο απρόβλεπτους κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Στο παρελθόν έχουμε καταγράψει πολύ υψηλές θερμοκρασίες έως 55 βαθμούς Κελσίου αλλά και καταρρακτώδη βροχή.  
Το 2014 στρώθηκε νέος ασφαλτοτάπητας, ο οποίος έχει πλέον διαμορφωθεί οριστικά, μάλιστα πέρυσι καθαρίστηκε με νερό υπό πίεση. Ως αποτέλεσμα η τραχύτητά του είναι στο μέσο όρο και η επιφάνεια του δε θέτει ειδικές προκλήσεις.  
Η πίστα περιέχει 15 στροφές, είναι ο δεύτερος πιο μικρός γύρος μέσα στη χρονιά. Δεν υπάρχουν παρατεταμένες καμπές έτσι τα πλευρικά φορτία παραμένουν χαμηλά. Το εμπρός δεξιά ελαστικό καταπονείται περισσότερο καθώς η φορά είναι αντίθετη αυτής, των δεικτών ρολογιού.  
Πέρυσι η στρατηγική του νικητή ήταν μια αλλαγή. Ο Lewis Hamilton άλλαξε τη πολύ μαλακή γόμα σε μέση. Υπήρξαν όμως τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις από τις τρεις κορυφαίες ομάδες και πέντε διαφορετικές στρατηγικές ανάμεσα στους πρώτους έξι στον τερματισμό.  

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top