Φάρμα: Ο ημιτελικός αρχίζει και οι τρεις φιναλίστ «λυγίζουν»

Δείτε αποκλειστικό απόσπασμα από το αποψινό επεισόδιο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

«Με πολύ ενθουσιασμό σάς καλωσορίζω στον Ημιτελικό της φετινής Φάρμας! Συγχαρητήρια και στους τρεις» θα πει ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος στη Μαρία, τον Φίλιππο και τον Δημήτρη απόψε, στις 21.00, στο Star.

Δες όλα τα επεισόδια της Φάρμας

O Hμιτελικός ξεκινά, και όπως είναι φυσικό, οι τρεις φιναλίστ «λυγίζουν». Σήμερα, όλη τους η προσμονή, η κούραση και η αγωνία τόσων μηνών θα «ξεσπάσει».

farma

Ο Δημήτρης λυγίζει on camera

«Ας πάρει το έπαθλο ο καλύτερος» λέει η Μαρία στο αποκλειστικό απόσπασμα του επεισοδίου που προβλήθηκε στο Breakfast@Star, ο Δημήτρης νιώθει περήφανος που έφτασε ως εκεί, το ίδιο και ο Φίλιππος, ο οποίος πολλές φορές είχε πει πως θα αποχωρήσει.

 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top