Μας βοηθά η τηλεργασία στην απώλεια βάρους;

Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήμα της εργασίας από το σπίτι

Έχεις παρατηρήσει ότι η τηλεργασία μπορεί να επηρεάσει τις διατροφικές σου συνήθειες και το αντίστροφο;

Η πανδημία του COVID-19 ήρθε για να αλλάξει τη ζωή μας, αλλάζει, όμως, και τις διατροφικές μας συνήθειες.

Κορωνοϊός: Ο οδηγός για τη μεσογειακή διατροφή που συνέστησε ο Τσιόδρας

Ποια τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της τηλεργασίας για τις διατροφικές συνήθειες

•    Είμαστε δίπλα στο ψυγείο

Η πλειοψηφία αναφέρει πως νιώθει την «ελευθερία» να φάει περισσότερο ή σε πιο μεγάλες ποσότητες όταν βρίσκετε στο σπίτι σε σχέση με τον εργασιακό χώρο καθώς δεν υπάρχει food shaming και κανείς δεν θα πει τι και πόσο είναι σωστό να φας.

Διατροφολόγος Θέλεια Βασιλαντωνάκη

«Το στρες, κατά την τηλεργασία, οδηγεί στο - λεγόμενο - " comfort food", που παρέχει γευστική ικανοποίηση αλλά και πολλές θερμίδες, ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά», τονίζει στο star.gr η διατροφολόγος - διαιτολόγος, Θέλεια Βασιλαντωνάκη

Γιατί πρέπει να τρώμε αβοκάντο στην εγκυμοσύνη;

•    Στρες

Συχνά βιώνουμε πιο έντονο στρες, στην τηλεργασία, καθώς συχνά εργαζόμαστε αρκετές ώρες παραπάνω από ό,τι στο γραφείο. Το στρες οδηγεί στο λεγόμενο «comfort food», που παρέχει γευστική ικανοποίηση αλλά και πολλές θερμίδες, ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά. Το άγχος για απόδοση και η αλλαγή περιβάλλοντος μπορεί να αποτελέσουν στρεσογόνους παράγοντες.

•    Σπιτικό φαγητό

Είναι πολύ πιο εύκολο να καταναλώσουμε σπιτικό φαγητό καθώς γλιτώνουμε τη μεταφορά, τη συντήρηση του φαγητού (ζέσταμα, διατήρηση στο ψυγείο) κ.ο.κ. Ο χρόνος που περνάς στο σπίτι -ακόμα και δουλεύοντας- μειώνει τις πιθανότητες για delivery και αυξάνει τις πιθανότητες να ετοιμάσεις κάτι σπιτικό. 

•    Ευκολότερα «υγιεινά» σνακ

Ένα γιαούρτι με φρούτα, μια χούφτα ξηροί καρποί, ένας φρεσκοστυμμένος φυσικός χυμός είναι σνακ που σίγουρα δεν είναι πολύ εύκολο να καταναλωθούν στον εργασιακό χώρο. Παρόλα αυτά, στο σπίτι αποτελούν εύκολες,γρήγορες και υγιεινές επιλογές. 

Πέντε tips για καλές διατροφικές συνήθειες

Προκειμένου να μην αυξήσουμε το  σωματικό μας βάρος θα πρέπει να διατηρήσουμε τις καλές διατροφικές μας συνήθειες, κάτι που φυσικά θα βοηθήσει και στην απόδοσή μας στην εργασία.

1.    Φτιάξτε ένα εβδομαδιαίο πλάνο διατροφής που να περιλαμβάνει άπαχο κρέας, ψάρι, όσπρια, λαδερά και ζυμαρικά ολικής αλέσεως.
2.    Ψωνίστε υγιεινά σνακ.
3.    Προτιμήστε το σπιτικό φαγητό.
4.    Ενυδατωθείτε σωστά πίνοντας αρκετό νερό μέσα στην ημέρα.
5.    Εκμεταλλευτείτε την ηρεμία του σπιτιού και φάτε αργά.

Θέλεια Βασιλαντωνάκη, διατροφολόγος - διαιτολόγος

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top