Aυτά είναι τα είδη άσκησης που σε κάνουν ευτυχισμένο

Είναι καλό να τις βάλεις στο πρόγραμμα από σήμερα

είδη γυμναστικής

Η ιδέα ότι η γυμναστική μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση ενός ανθρώπου δεν είναι καινούργια, ενώ αρκετοί είναι αυτοί που έχουν αισθανθεί καλύτερα έπειτα από μια προπόνηση ή μια επίσκεψη στο γυμναστήριο. Τα αποτελέσματα παλαιότερων μελετών είχαν δείξει ότι οι σωματικά ενεργοί άνθρωποι είχαν πολύ μικρότερο κίνδυνο ανάπτυξης κατάθλιψης και άγχους.

Αν και κάθε είδος σωματικής άσκησης είναι ευεργετικό, έρευνες αναφέρουν πως η αερόβια γυμναστική (γνωστή και ως cardio exercises) συστήνεται ως η καλύτερη για τον εγκέφαλό σας. Άλλες μελέτες, λιγότερες σε αριθμό, υποδεικνύουν τη yoga και το tai chi.

Θα έχεις ακούσει τη φράση «κάθε αρχή και δύσκολη». Δεν μπορείς από τη μία στιγμή στην άλλη να βρεθείς από το επίπεδο των αρχαρίων στο επίπεδο των προχωρημένων και αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό. Χρειάζεται επιμονή και κυρίως υπομονή.

Πέντε tips για να κάνεις γυμναστική χωρίς να πας στο γυμναστήριο

Η συμβουλή των ειδικών είναι να επιλέγεις πρώτα τις ασκήσεις που σου αρέσουν περισσότερο.

Επομένως, μέχρι να συνηθίσει το σώμα σου είναι καλύτερα να επιλέγεις να πραγματοποιείς πρώτα τις ασκήσεις που σου αρέσουν περισσότερο από το να διαλέξεις κάτι που δε σου αρέσει και στο τέλος να το αφήσεις και να μην κάνεις τίποτα.

Θέλετε να αδυνατίσετε; Δοκιμάστε αυτά τα γευστικά και light ροφήματα

Έτσι αργά και σταδιακά το σώμα θα εξοικειωθεί, αποκτώντας μεγαλύτερη αντοχή. Φορά με τη φορά θα παρατηρήσεις ότι βελτιώνεσαι και μπορείς να κάνεις με μεγαλύτερη ευκολία κάθε άσκηση, νιώθοντας ικανοποίηση για τη «μικρή» επιτυχία σου.

Η παραπάνω συμβουλή σε συνδυασμό με άλλες υγιεινές πρακτικές, όπως είναι ο οκτάωρος ύπνος, το καλό φαγητό και το να διαθέτεις χρόνο για τα αγαπημένα σου πρόσωπα, θα σε βοηθήσει να διασφαλίσεις ότι τόσο το σώμα σου όσο και ο εγκέφαλός σου θα είναι σε καλή κατάσταση για τα επόμενα χρόνια.

Επιμέλεια: MyLife Team

Πηγή:mylife.com.cy 

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top