Light και νόστιμα γεύματα που μπορούμε να τρώμε το βράδυ

Διατήρησε το βάρος σου χωρίς να πεινάσεις

βραδινό-Light γεύματα

Θέλετε να διατηρήσετε  το βάρος σας  όμως δε μπορείτε να σταματήσετε  τις βραδινές επιδρομές στο ψυγείο; Η διαιτολόγος-διατροφολόγους Βιβή Μπελέκου συμβουλεύει τις αναγνώστριες του star.gr για το τι μπορούνε να φάνε το βράδυ χωρίς τύψεις.

Επισημαίνει μάλιστα πως και το βραδινό είναι ένα πολύ σημαντικό γεύμα της ημέρας κι αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε:

Hatha Yoga: Εύκολες ασκήσεις για ισορροπία σώματος και πνεύματος

«Το σώμα μας μειώνει τις καύσεις του καθώς περνά η ώρα και για το λόγο αυτό καλό θα είναι το βραδινό να είναι χαμηλό σε θερμίδες και λιπαρά, όμως χρειάζεται να περιέχει όλα τα μακροθρεπτικά συστατικά (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λίπη).

Επίσης για να καλύπτουμε τον οργανισμό μας με τα μικροθρεπτικά συστατικά ( βιταμίνες, ιχνοστοιχεία) είναι απαραίτητο στα κύρια γεύματα να υπάρχει σαλάτα ωμών ή βραστών λαχανικών» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Προτεινόμενα γεύματα

1. 1 μεσαία αραβική πίτα ολικής άλεσης (έως 60 γρ.) με 1 φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά (έως 17%), 2 φέτες γαλοπούλα βραστή, ντομάτα και μανιτάρια

2. 1 σαλάτα χωριάτικη (ντομάτα, αγγούρι, πιπεριά πράσινη, ξερό κρεμμύδι), λίγη κάπαρη, 6 ελιές, 45 γρ. τυρί φέτα light ή 2 κ. σ. κατίκι, 1 μικρό κριθαρένιο παξιμάδι (20 γρ.) και 1 κ. σ. ελαιόλαδο

3. Σαλάτα ωμών λαχανικών (επιλογής) με 90 γρ. κοτόπουλο στήθος (χ. πέτσα) ψητό, 4 κ. σ. κινόα ή φαγόπυρο, 1 κ. σ. τυρί τριμμένο light και 1 κ. σ. ελαιόλαδο

4. 1 κεσεδάκι κατσικίσιο γιαούρτι με 1 κ. γλ. μέλι, 2 ολόκληρα καρύδια και 1 μικρό φρούτο επιλογής (μπανάνα, ανανά, μήλο, αχλάδι, ακτινίδιο). Σε περίπτωση που το φρούτο είναι μήλο του ταιριάζει απόλυτα η κανέλλα.
 

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top