Πέντε έξυπνα tips για να σταματήσεις το τσιμπολόγημα

Και θα χορτάσεις και θα διατηρηθείς σε φόρμα!

Φρούτα - Υγιεινά σνάκς

Όλες μας δοκιμαζόμαστε από αυτή τη «μάστιγα» που λέγεται λιγούρες. Και ποια από μας δεν καταφεύγει στο ψυγείο κάθε φορά που η κοιλίτσα γουργουρίζει;

Κουρκουμάς: Τα οφέλη του μαγικού μπαχαρικού που «χρωματίζει» τα πιάτα μας

Δεν είναι κακό το τσιμπολόγημα, αρκεί να τρως τα κατάλληλα σνακς, ώστε και να γεμίζεις το στομάχι σου κάθε φορά που νιώθεις πείνα και να μην παίρνεις έξτρα βάρος. Δες, λοιπόν, τι μπορείς να κάνεις: 

1.    Να έχεις πάντα μαζί σου ένα μήλο ή μια μπανάνα ή οποιοδήποτε ζουμερό φρούτο προτιμάς. Όχι μόνο θα σου «κόψει» τη λιγουρα, αλλά θα σου μειώσει και την όρεξη για γλυκό.

2.    Να έχεις πάντα μαζί σου νερό. Μια γουλίτσα νερό κάθε φορά που νιώθεις λιγούρα και θα σου κόψει την πείνα και θα σε κρατήσει ενυδατωμένη όλη τη μέρα. Το νερό είναι ο καλύτερος σύμμαχος. Αν πάλι το βρίσκεις βαρετό να πίνεις συνέχεια νερό, μπορείς να το αντικαταστήσει με πράσινο τσάι, πάντα χωρίς ζάχαρη.

Ποιες τροφές δεν πρέπει να τρως μετά την ημερομηνία λήξης

3.    Τρώγε οπωσδήποτε κάθε μέρα την ίδια ώρα μια μερίδα φαγητού, πάντα σε κανονική ποσότητα, χωρίς υπερβολές, ούτε μεγάλη ούτε μικρή.

4.    Πρόσθεσε τις πράσινες σαλάτες στη διατροφή σου. Το αγγούρι μπορεί να γίνει ο σύμμαχός σου όλη την ημέρα, καθώς θα σε ενυδατώσει και θα σε γλυτώνει από πολλά τσιμπολογήματα.

Πώς να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα

5.    Αν η λιγούρα για γλυκάκι επιμένει και δεν μπορείς με τίποτα μα αντισταθείς σε κεράσματα που βρίσκονται τριγύρω σου, επιτρέπεται να φας το μισό από αυτό.

Θυμήσου, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο! Όλα είναι στο μυαλό μας, όπως και η πείνα.

Συντάκτης: Ζωή Γκόρου

Πηγή: allyou.gr

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top