Θέλεις να χάσεις λίπος από την κοιλιά; Οι δύο αλλαγές που πρέπει να κάνεις

Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζεις

εξαφάνισε το λίπος στην κοιλιά

Λίγο-πολύ όλες οι γυναίκες θέλουν να χάσουν λίπος από την κοιλιά. Μπορεί να είναι δύσκολο μεν, όχι όμως ακατόρθωτο δε.

Yγιεινά σνακ που λατρεύουν τα παιδιά!

Βήμα 1

Το κλειδί για την επιτυχία με την άσκηση, είναι η συνέπεια. Χρειάζεστε ένα απλό σχέδιο που ξεκινάει αργά και δεν παίρνει πολύ χρόνο ή προσπάθεια. Στόχος είναι να γυμνάζεστε για περίπου 20 λεπτά τη φορά. Έρευνες δείχνουν ότι η άρση βαρών μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά, γι΄ αυτό δεν έχεις παρά να προτιμήσεις τις ασκήσεις με βάρη. 

Ποδήλατο στο χιόνι: Το πιο ανατρεπτικό χειμερινό σπορ!

Βήμα 2

Επίλεξε όσο μπορείς φρέσκα φρούτα και λαχανικά, καθώς δημητριακά ολικής άλεσης και άπαχες πρωτεΐνες, ώστε να αποφύγεις τις επεξεργασμένες τροφές. Έτσι, θα παίρνεις τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που παρέχουν ενέργεια, ενισχύουν τους μύες και καταπολεμούν τις φλεγμονές που προκαλούν ασθένειες. 

Επιμέλεια: MyLife Team

Πηγή: mylife.com.cy

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top