Yγιεινά σνακ που λατρεύουν τα παιδιά!

Σίγουρα δε θα γυρνάει στο σπίτι νηστικό

υγιεινά σνακς

Zεις με το άγχος να μην γυρίσει το παιδί από το σχολείο και δεν έχει φάει το κολατσιό του! Ομολόγησέ το!  Και. όντως, έχει συμβεί πολλές φορές. Δεν έγινε και τίποτα τρομερό. Ναι,  το παιδί πρέπει να τρέφεται σωστά και σε τακτά διαστήματα, ώστε να έχει ενέργεια και να "αποδίδει" στα μαθήματα του. Κι εσύ, όμως, καλό είναι να του ετοιμάζεις το κολατσιό του με κέφι  κι όχι να το βλέπεις σαν αγγαρεία...

Φτιάξτε τα πιο υγιεινά και νόστιμα smoothies

Να του ετοιμάζεις υγιεινά και νόστιμα φαγητά και σνακ, που το παιδί θα τα λατρέψει, άρα θα...τα φάει!

Παρακάτω θα βρεις πέντε συνταγές, τις οποίες μπορείς να φτιάξεις μαζί του,  γρήγορα  και απλά, ώστε να προλάβεις τις «μεγάλες πείνες» στο σχολείο αλλά και (κατά την διάρκεια της ημέρας) στο σπίτι.

Σας αρέσουν τα αυγά; Κάντε τα πιο υγιεινά

-Σάντουιτς με μαύρο ψωμί, φυστικοβούτυρο και μπανάνα κομμένη σε ροδέλες. Ενναλακτικά μπορείτε να το φτιάξετε με ταχίνι και μέλι.

-Αραβική πίτα με μαρούλι, ντομάτα, κίτρινο τυρί και γαλοπούλα.

-Σοκολατένιες μπάρες χωρίς ψήσιμο. Θα χρειαστείς 75 γρ νιφάδες βρώμης (κουάκερ) (3/4 της κούπας), 150 γρ σοκολάτα κουβερτούρα και 75 γρ γλυκό κουταλιού πορτοκάλι ψιλοκομμένο. Λιώνετε τη σοκολάτα σε μπεν μαρί και την ανακατεύετε με τις νιφάδες βρώμης και το ψιλοκομμένο πορτοκάλι. Τοποθετείτε το μείγμα ανάμεσα σε δύο κομμάτια λαδόκολλας και το στρώνετε με τον πλάστη, δίνοντάς του τετράγωνο σχήμα πάχους ενός δάχτυλου. Έπειτα, αφαιρείτε την επάνω λαδόκολλα και κόβετε με μαχαίρι σε μακρόστενα κομμάτια, όσο είναι ακόμη μαλακό το μείγμα.

-Ένα κομμάτι σπιτικό κέικ με φρούτα ή λαχανικά και γιαούρτι

-Ένα σακουλάκι γεμάτο με αποξηραμένα φρούτα, ωμά ή ψημένα αμύγδαλα και άλλους ξηρούς καρπούς, όπως φουντούκια, σταφίδες, καρύδια.    

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κύρκου
Πηγή: allyou.gr 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top