Κορωνοϊός - Έρευνα: 30% έως και 100% πιο θανατηφόρο το βρετανικό στέλεχος

Συνέκριναν την εγχώρια θνηνότητα του ιού με άλλες

Από 30% έως και 100% πιο θανατηφόρο, είναι σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στη Βρετανία, το βρετανικό στέλεχος του κορωνοϊού που ανιχνεύθηκε στα τέλη του 2020 για πρώτη φορά στο Κεντ της Αγγλίας.

AstraZeneca: Αποσύρουν προβληματική παρτίδα εμβολίων

Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύθηκε στην British Medical Journal, οι επιστήμονες συνέκριναν το ποσοστό θανάτων ασθενών που είχαν μολυνθεί στη Βρετανία με τον τύπο στελέχους Β.1.1.7 γνωστό στην Ελλάδα ως η βρετανική μετάλλαξη με άλλα στελέχη του ιού και το ποσοστό θνητότητας τους και έβγαλαν το συμπέρασμα ότι το στέλεχος που είναι γνωστό στην χώρα μας είχε σημαντικά υψηλότερο ποσοστό θνητότητας.

Το στέλεχος αυτό έχει 23 μεταλλάξεις στον γενετικό του κώδικα και έχει διαγνωστεί πλέον σε πάνω από 100 χώρες, με τους Βρετανούς επιστήμονες να υπολογίζουν την μεταδοτικότητα του στο 40% με 70% από ό,τι προηγούμενα στελέχη. 54.906 ασθενείς νόσησαν με Covid-19 από το βρετανικό στέλεχος από τους οποίους προέκυψαν 227 θάνατοι.

Κομισιόν: Εξασφάλισε 4 εκατ. έξτρα δόσεις της Pfizer για τον Μάρτιο

Σύμφωνα με τον επικεφαλή της έρευνας Ρόμπερτ Τσάλεν, ερευνητής του Πανεπιστημίου του Έξετερ «Αυτό, σε συνδυασμό με την ικανότητά του να μεταδίδεται γρήγορα, καθιστά το Β.1.1.7 μια απειλή που πρέπει να ληφθεί σοβαρά από όλους».