H Βοeing το παραδέχτηκε: Ένας αισθητήρας ύποπτος για τη συντριβή

Οι πιλότοι δεν μπορούσαν να ανακτήσουν τον έλεγχο

Τον μοιραίο ρόλο ενός αισθητήρα στη συντριβή του Boeing 737 Max 8 εξετάζει η εταιρία μετά το αεροπορικό δυστύχημα της 10ης Μαρτίου που στοίχισε τη ζωή σε 157 ανθρώπους.

Η παραδοχή αυτή έρχεται από τα πλέον επίσημα «χείλη» καθώς η ίδια η Boeing, ανακοίνωσε πως η δυσλειτουργία ενός αισθητήρα-«κλειδί» κατά πάσα πιθανότητα ευθύνεται για την αεροπορική τραγωδία στην Αντίς Αμπέμπα.

Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, οι ερευνητές διαπίστωσαν μία πολύ ισχυρή σύνδεση μεταξύ της συντριβής της 10ης Μαρτίου στην Αιθιοπία και αυτή της Lion Air στις 29 Οκτωβρίου του 2018 στην Ινδονησία. Και στις δύο περιπτώσεις, τα αεροπλάνα που έπεσαν ήταν Boeing 737 Max 8.

Ethiopian Airlines: Οι πιλότοι δεν μπορούσαν να ανακτήσουν τον έλεγχο

Kαι τα δύο αεροσκάφη, είχαν ένα αυτοματοποιημένο σύστημα, το οποίο έσπρωχνε τη «μύτη» του αεροπλάνου προς τα κάτω, όταν οι αισθητήρες ανίχνευαν τον κίνδυνο αεροδυναμικού προβλήματος.

Όπως φαίνεται από τις μέχρι τώρα έρευνες, οι αισθητήρες δυσλειτούργησαν και στα δύο αεροπλάνα.

Ο CEO της Boeing, Dennis Muilenburg, αναφέρθηκε με επίσημη ανακοίνωσή του στο γεγονός, δηλώνοντας ότι η αναβάθμιση λογισμικού θα αποτρέψει στο μέλλον παρόμοια περιστατικά.

«Είναι ευθύνη μας να περιορίσουμε το ρίσκο. Μπορούμε και ξέρουμε πώς να το κάνουμε».

 

 

Οι πιλότοι ακολούθησαν κατά γράμμα τις οδηγίες αλλά δεν τα κατάφεραν

Εν τω μεταξύ την περασμένη Τρίτη παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της προκαταρκτικής έρευνας για τα αίτια της αεροπορικής τραγωδίας.

Στο πόρισμα αναφέρεται ότι «το πλήρωμα εκτέλεσε πολλές φορές όλες τις οδηγίες του κατασκευαστή, αλλά δεν κατόρθωσε να ανακτήσει τον έλεγχο του αεροσκάφους».

Μάλιστα συνιστά στον Αμερικανό κατασκευαστή «να επανεξετάσει το σύστημα διαχείρισης πτήσης του αεροσκάφους», πρόσθεσε. «Οι αεροπορικές αρχές θα πρέπει να επαληθεύσουν ότι η επανεξέταση του συστήματος διαχείρισης πτήσης του αεροσκάφους έγινε σωστά από τον κατασκευαστή», πριν ο στόλος των Boeing 737 MAX, που είναι καθηλωμένος στο έδαφος σε ολόκληρο τον κόσμο μετά το δυστύχημα, λάβει άδεια για να α ξαναπετάξει, επέμεινε η υπουργός Μεταφορών.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top