Βοτανικός: Στο νοσοκομείο 15χρονη μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε κλαμπ

Η ανήλικη μεταφέρθηκε στο «Αγλαΐα Κυριακού»

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google
Λουκέτο είχε μπει πρόσφατα σε κλαμπ στη Βουλιαγμένης μετά την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ από ανηλίκους / Βίντεο αρχειου από «Αλήθειες με τη Ζήνα»

Στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» μεταφέρθηκε λίγο πριν τις 5 το πρωί Κυριακής μια 15χρονη κοπέλα μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ σε νυχτερινό κέντρο, στον Βοτανικό.

Μπουρνάζι: 13χρονος λιποθύμησε από αλκοόλ σε κλαμπ

Η Αστυνομία συνέλαβε μία 28χρονη, η οποία ήταν η υπεύθυνη του καταστήματος, για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

Το Τμήμα Ασφαλείας Κολωνού έχει αναλάβει την προανάκριση της υπόθεσης.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top