ΗΣΑΠ: Νεκρή η γυναίκα που έπεσε στις γραμμές του σταθμού «Βικτώρια»

Τροποποιήσεις στα δρομολόγια

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Συναγερμός σήμανε στις Αρχές, μετά από πτώση ατόμου στις γραμμές του ΗΣΑΠ στον σταθμό «Βικτώρια».

Δυστυχώς, η γυναίκα ανασύρθηκε νεκρή.

 

Η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 προσωρινά διεξάγεται στα τμήματα Ομόνοια - Πειραιάς και Κηφισιά - Αττική, σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top