ΟΑΣΑ: Στάση εργασίας στα λεωφορεία τη Δευτέρα 3/4

Ποιες ώρες δε θα πραγματοποιηθούν δρομολόγια

ΟΑΣΑ: Στάση Εργασίας Λεωφορεία Δευτέρα 3/4

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Σε στάση εργασίας προχωρά το Συνδικάτο Εργαζομένων του ΟΑΣΑ την ερχόμενη εβδομάδα.

Η στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα από τις 11:00 το πρωί έως και τις 16.00 το μεσημέρι και έτσι δε θα πραγματοποιούνται δρομολόγια των αστικών λεωφορείων.

«Στα πλαίσια της ασφάλειας του Εκσυγχρονισμού και της Ποιοτικής Αναβάθμισης των Αστικών Συγκοινωνιών απαιτούμε να τηρηθούν οι δεσμεύσεις της Διοίκησης Ο.ΣΥ και του Υπουργείου, όσον αφορά τις Νομοθετικές Ρυθμίσεις προς τουςεργαζόμενους», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top