Τέμπη: «Ο σταθμάρχης δε θα έπρεπε να έχει πατήσει το πόδι του στη Λάρισα»

«Στον σταθμό Λάρισας έμπαιναν σταθμάρχες με πέντε χρόνια εμπειρία»

Η απειρία του σταθμάρχη Λάρισας και μια σειρά λαθών και παραλείψεων ευθύνονται για την απίστευτη τραγωδία που σημειώθηκε στα Τέμπη.

Μετά από τη δημοσιοποίηση των διαλόγων που είχε ο 59χρονος σταθμάρχης με συναδέλφους του, ελάχιστα λεπτά μετά τη σύγκρουση των τρένων, αποκαλύπτεται και η απειρία που είχε για να αναλάβει το πόστο στον σταθμό της Λάρισας. 

Τέμπη: Έρχονται διώξεις για ακόμα τρία άτομα

Ο εκπαιδευτής μηχανοδηγών, Νίκος Τσουρίδης μιλώντας στο Mega επανέλαβε ότι ο «συγκεκριμένος σταθμάρχης δε θα έπρεπε να έχει πατήσει το πόδι του καθόλου στον σταθμό αυτόν».

Τέμπη: Το τελευταίο αγωνιώδες τηλεφώνημα του μηχανοδηγού σε συνάδελφό του

«Τα βίντεο τα είδα σήμερα το πρωί από την εκπομπή σας. Η παλινδρόμηση που έκανε η αμαξοστοιχία στον σταθμό Λαρίσης είναι γιατί είχε μπει σε λάθος γραμμή. Άκουσα τον σταθμάρχη, που ήταν τελείως άπειρος και δεν έπρεπε να είναι εκεί πέρα, να λέει ότι “φλασάρει το κλειδί”. Αυτό τι σημαίνει, ότι δε λειτουργούν οι αιχμές, δεν είναι σίγουρος ότι οι αιχμές δουλεύουν κανονικά και μπορεί να τις πάει δεξιά ή αριστερά. Αυτή η αλλαγή γίνεται ηλεκτρονικά μέσα από τον πίνακα  του σταθμού. Εάν υπάρχει βλάβη, πάει κάποιος και το σταθεροποιεί ή στέλνει τον κλειδούχο με το σύστημα ασφάλειας πάει και το αποσυνδέει και το γυρίζει χειροκίνητα», είπε ο κ. Τσουρίδης.

Τέμπη: Έρχονται ειδικοί της ΕΕ για την ασφάλεια στα τρένα

Τέμπη: «Δεν ήξερε τι του γινόταν»

Συνέχισε, μάλιστα, λέγοντας πως ο σταθμάρχης της Λάρισας βρισκόταν σε πλήρη σύγχυση. 

«Αυτός ήταν σε σύγχυση ο άνθρωπος, ήταν στον σταθμό έβλεπε την κονσόλα και δεν ήξερε τι του γινόταν από την απειρία του. Είχε τύχει και το άλλο το συμβάν νωρίτερα και είχε πελαγώσει. Ό,τι και να έβλεπε εκείνη τη στιγμή στον πίνακα, νόμιζε ότι καλώς το έχει κάνει. Δε λειτουργούσε το μυαλό του», είπε και πρόσθεσε:

Τέμπη: Βίντεο ντοκουμέντο λεπτά πριν από τη φονική σύγκρουση

«Ο συγκεκριμένος σταθμάρχης δε θα έπρεπε να έχει πατήσει το πόδι του καθόλου στον σταθμό αυτόν, για να κάνει οποιαδήποτε υπηρεσία υπευθύνου. Οι παλιοί σταθμάρχες που είχαμε συνεργαστεί, δεν πάταγαν το πόδι τους στην Λάρισα εάν δεν είχαν προϋπηρεσία 4 - 5 χρόνια, για να αναλάβουν καθήκοντα υπευθύνου. Στις βάρδιες πρέπει να είναι οπωσδήποτε δύο».

Τέμπη: Ανατριχιαστικοί διάλογοι μετά τη σύγκρουση -«Πρέπει να έγινε τράκα!»

Ο ίδιος αποκάλυψε ότι παλιότερα στη βάρδια βρίσκονταν τέσσερα άτομα, κάτι που πλέον δεν ισχύει. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top