Τέμπη: Ο σταθμάρχης ήταν μόνος του λόγω έλλειψης προσωπικού!

ΓΓ ΓΣΕΕ στο Star:  Με το 1/3 του προσωπικού δουλεύει ο ΟΣΕ    

Τέμπη: Τι δήλωσε για τον σταθμάρχη στη Λάρισα και την έλλειψη προσωπικού ο ΓΓ της ΓΣΕΕ και πρώην πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Νίκος Κιουτσούκης. 

Ο σταθμάρχης του ΟΣΕ στη Λάρισα  που κατηγορείται για το μοιραίο λάθος δε θα έπρεπε να είναι μόνος του, επισήμανε  στην έκτακτη ενημερωτική εκπομπή του Star και στον Σπύρο Λάμπρου, ένας άνθρωπος που γνωρίζει καλά τη λειτουργία των σιδηροδρόμων, ο ΓΓ της ΓΣΕΕ και πρώην πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Νίκος Κιουτσούκης. 

Στα 3.500 ευρώ μεικτά φθάνει ο μισθός του σταθμάρχη 

Ποια ήταν όμως η αιτία  που ένας άπειρος σταθμάρχης ήταν στη βάρδια σε έναν τόσο κρίσιμο σταθμό μόνος του; «Η έλλειψη προσωπικού» απαντά αβίαστα ο ΓΓ της ΓΣΕΕ. Όπως αποκάλυψε, με βάση το οργανόγραμμα, στον ΟΣΕ έπρεπε να υπηρετούν 2.100 άτομα αλλά  υπηρετούν 700!  

«Τα είχαμε πει,  αλλά δεν μας έδιναν σημασία» πρόσθεσε, ενώ υπογράμμισε ότι τους αποδίδονταν πολιτικά κίνητρα όταν έκαναν απεργίες για ζητήματα ασφάλειας και τους κατηγορούσαν «ότι  ταλαιπωρούμε τον κόσμο».    

«Άπειρος  ο σταθμάρχης  - Δεν έπρεπε να πάει σε αυτόν τον σταθμό»

Όσον αφορά το αν έπρεπε να τοποθετηθεί στον σταθμό της Λάρισας ο συγκεκριμένος σταθμάρχης, ο κ. Κιουτσούκης ανέφερε ότι  «εφόσον ήταν άπειρος δεν έπρεπε να πάει σε αυτόν τον σταθμό».  

Κούγιας για Τέμπη: Με παρέμβαση πολιτικού τοποθετήθηκε ο σταθμάρχης!  

Όπως συμπλήρωσε για να γίνει κάποιος σταθμάρχης πρέπει να έχει τυπικά και ουσιαστικά προσόντα. «Τα τυπικά προσόντα τα είχε. Την απειρία του όμως έπρεπε να τη σταθμίσει  ο ανώτερός του» σημείωσε. 

Συστήματα ασφαλείας στον ΟΣΕ:  Μόνο 3 χρόνια δούλεψαν κανονικά 

Ο Γ.Γ. της ΓΣΕΕ και πρώην πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών αποκάλυψε ότι τα συστήματα ασφαλείας και τηλεδιοίκησης λειτούργησαν ουσιαστικά μόνο 2,5 – 3 χρόνια, ενώ αγοράσθηκαν το 2000 ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων. 

Όπως ανέφερε, το 2008 έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το σύνολο των εργολαβιών οι οποίες όμως, κατακερματισμένες σε εργολαβίες σε αρκετά σημεία δεν ολοκληρώθηκαν ή δεν δούλευαν τα συστήματα όπως έπρεπε, με αποτέλεσμα να δίνονται συνεχείς παρατάσεις μέχρι και σήμερα στην ολοκλήρωσή τους.  

Στην ερώτηση πάντως του  Σπ. Λάμπρου «ταξιδεύετε ή φοβόσαστε;» ο κ. Κιουτσούκης απάντησε: «Πάντα αισθάνομαι ασφαλής όταν ταξιδεύω με το τρένο γιατί οι σιδηροδρομικοί είναι επαγγελματίες». 

20 δισ. ευρώ κόστισε μέχρι στιγμής ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρόμου στη χώρα μας! 
  

Σχετικά  με την ασυνεννοησία μεταξύ ΟΣΕ – Hellenic Train για το σύστημα ραδιοκάλυψης,  όπως αποκάλυψε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star,  o κ. Κιουτσούκης αποκάλυψε ότι η ιταλική εταιρεία που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει φέρει τα τρένα Pendolino στην Ελλάδα τα οποία δεν είναι συμβατά με τα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ!  «Κάθε κυβέρνηση που αλλάζει εφαρμόζει τα δικά της» τόνισε ο κ. Κιουτσούκης. 

Τρένα: Άλλες οδηγίες δίνει ο ΟΣΕ σε μηχανοδηγούς και άλλες η Hellenic Train

Αίσθηση προκαλεί  όμως η αποκάλυψη του πρώην προέδρου των Σιδηροδρομικών για το πόσο έχει κοστίσει ο «εκσυγχρονισμός» του σιδηροδρόμου στη χώρα μας. «Πάνω από 20 δις ευρώ έχει κοστίσει το σιδηροδρομικό δίκτυο μέχρι την Ειδομένη και δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί» αποκάλυψε.                 

 
    
   
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top