Έκλεψαν οστά από οστεοφυλάκια του Γ' Νεκροταφείου Αθηνών

Τα δύο σενάρια που εξετάζουν οι αρχές

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google
Βίντεο Ερτ

Φρίκη στο Γ’ Νεκροταφείο Αθηνών, όταν άγνωστοι έσπασαν οστεοφυλάκια και άρπαξαν οστά. Τα δύο σενάρια που εξετάζουν οι αρχές.

Άγνωστοι έσπασαν οστεοφυλάκια στο Γ΄ Νεκροταφείο Αθηνών και αφαίρεσαν οστά, το απόγευμα της Δευτέρας 7 Νοεμβρίου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, οι δράστες έσπασαν 40 οστεοφυλάκια και αφαίρεσαν τα οστά από τα οκτώ.

Οι αστυνομικοί εκτιμούν ότι οι δράστες είτε ήθελαν να αφαιρέσουν χρυσά δόντια, είτε να χρησιμοποιήσουν τα οστά για διάφορες τελετές.

Για το περιστατικό διενεργείται προανάκριση.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top