Η ανακοίνωση του σούπερ μάρκετ για τη γιαγιά που έκλεψε τρόφιμα

Θα αποσύρει τελικά τη μήνυση μετά τις αντιδράσεις

Το ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star για το κύμα συμπαράστασης στη γιαγιά, που στα 65 της αναγκάστηκε να κλέψει από γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ λίγα τρόφιμα

Συγκλονισμένη είναι η κοινή γνώμη με την ιστορία μιας ηλικιωμένης που συνελήφθη επειδή έκλεψε τρόφιμα από σούπερ μάρκετ του Ίλιον για να φάει.

Γιαγιά έκλεψε φαγητό επειδή πεινούσε - «Προσπαθεί να αυτοκτονήσει»

Σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας, η 65χρονη γυναίκα έβαλε κρυφά στην τσάντα της κρέας και τυριά αξίας περίπου 30-40 ευρώ, καθώς δεν άντεχε οικονομικά να τα πληρώσει.

Όμως έγινε αντιληπτή και οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ κάλεσαν την αστυνομία. Παρά τις εκκλήσεις των υπόλοιπων πελατών που πρότειναν να πληρώσουν εκείνοι το ποσό, το σούπερ μάρκετ υπέβαλλε μήνυση και η γυναίκα συνελήφθη.

Λίγες ώρες αργότερα, μετά από παρέμβαση του υπουργείου Ανάπτυξης, η εταιρία με ανακοίνωσή που εξέδωσε, ανέφερε ότι θα αποσύρει τελικά τη μήνυση.

Η ανακοίνωση της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ για το περιστατικό

Η εταιρία γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ σε κατάστημα της οποίας έγινε το περιστατικό, εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια και ότι θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η εταιρία από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.

Η εταιρία θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».
 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top