Στους 216 οι θάνατοι από κορωνοϊό - Κατέληξε γυναίκα στη Θεσσαλονίκη

Νοσηλευόταν από τις 6 Αυγούστου

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Άλλος ένας άνθρωπος έχασε τη ζωή του από κορωνοϊό σήμερα, Τετάρτη, ανεβάζοντας τον αριθμό των θυμάτων στην Ελλάδα σε 216.

Κορωνοϊός: Στους 215 οι νεκροί – Κατέληξε γυναίκα στη Λάρισα

Πρόκειται για μια 88χρονη γυναίκα στη Θεσσαλονίκη, η οποία δεν είχε άλλα υποκείμενα νοσήματα αλλά νοσηλευόταν σε θάλαμο αρνητικής πίεσης από τις 6 Αυγούστου, λόγω αιμορραγίας ανωτέρου πεπτικού.

Θεσσαλονίκη: 34 τα κρούσματα στο γηροκομείο - Σπεύδει ο Τσιόδρας

Νωρίτερα, μια 82χρονη γυναίκα, η οποία έπασχε από υποκείμενα νοσήματα, κατέληξε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, όπου νοσηλευόταν διασωληνωμένη στη ΜΕΘ.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top