Πέθανε ο Παναγής Στρίντζης – Ο εφοπλιστής που ίδρυσε τη «Strintzis Lines»

«Έφυγε» προδομένος από την καρδιά του

Παναγης Στριντζης

Σε ηλικία 80 ετών άφησε την τελευταία του πνοή ο Παναγής Στρίντζης, ιδρυτής της «Strintzis Lines».

Σύμφωνα με το e-kefalonia, ο εφοπλιστής «έφυγε» από τη ζωή την Τετάρτη, προδομένος από την καρδιά του.

Ο Παναγής Στρίντζης μαζί με τα αδέλφια του ίδρυσαν την strintzis lines στα μέσα της δεκαετίας του ‘60. Το «Αγιος Γεράσιμος» ξεκίνησε το δρομολόγιο Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη. Μέχρι τότε η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κεφαλονιάς γινόταν μέσω του Πειραιά.

Το 1960 η οικογένεια Στρίντζη και η οικογένεια Παγουλάτου τόλμησαν να ξεκινήσουν την σύνδεση της Κεφαλονιάς με την Πάτρα και το εγχείρημα στέφθηκε με επιτυχία. Φυσικά το εγχείρημα στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία.
Πέντε χρόνια μετά, στα 1965, η δρομολόγηση του νεότευκτου «Κεφαλληνία» θα αποτελούσε την απαρχή μίας χρυσής εποχής.

Η ιστορία της οικογένειας Στρίντζη

Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 η Strintzis Lines μοιάζει να είναι παντοδύναμη. Ο στόλος της περιλαμβάνει 12 πλοία, ενώ η εταιρεία προχώρησε στην παραγγελία πέντε νέων πλοίων. Από αυτά τα πλοία τα τρία πρώτα δρομολογήθηκαν μέσα στο 2000.

Τα δύο πλοία προορίζονταν για τις γραμμές της Αδριατικής, το «Superferry Atlantic» και ένα άλλο το προοριζόταν για τις γραμμές της Κεφαλονιάς. 

Σύμφωνα με το ekefalonia, η συνέχεια ήταν πολύ διαφορετική από αυτό που περίμεναν. Αρχικά στα τέλη του καλοκαιριού του 1999 το 38% της Strintzis Lines πέρασε στις Επιχειρήσεις Αττικής και στη συνέχεια η εξαγορά ολοκληρώθηκε μέσα στον Απρίλη του 2000. Η οικογένεια Στρίντζη όμως επιστρέφει ξανά. Το 2003 ιδρύεται η Strintzis Ferries ξανά από τους αδελφούς Παναγή, Κωστα, Μπάμπη και τον Διονύση Στρίντζη. Η έδρα της ήταν το λιμάνι του Πειραιά και τα κεντρικά της γραφεία βρισκόταν στο Μαρούσι. Το λογότυπο της και τα σινιάλα των πλοίων της είχαν το αρχικό γράμμα «Σ» το οποίο συμβόλιζε το αρχικό γράμμα της λέξης Strintzis.

Οι δραστηριότητες της εταιρείας στην ακτοπλοΐα ξεκίνησαν με τη δρομολόγηση του πλοίου F/B Επτάνησος στη γραμμή Κυλλήνης – Κεφαλονιάς τον Αύγουστο του 2003, και επεκτάθηκε τον Νοέμβριο του 2004, με τη δρομολόγηση του F/B Κεφαλονιά στη γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη. Τα δρομολόγια της εταιρείας στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη σταμάτησαν στις 31/10/2012 όταν η Strintzis Ferries ανέστειλε της δραστηριότητες της σε όλα της τα δρομολόγια.

Αλλαγή σκυτάλης

Ενα χρόνο μετά το άδοξο τέλος της Strintzis Ferries, ο Παναγής Στρίντζης κάνει συμφωνία με τον Διονύση Λυκούδη ώστε τα νησιά να έχουν και πάλι κεφαλονίτικο σινιάλο στα καράβια τους. Τον Μάρτιο του 2013, ο Παναγής Στρίντζης υπέγραφε τη πώληση του «Κεφαλονιά» στην ανερχόμενη τότε Kefalonian Lines.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top