Άνδρος-Ραφήνα: Αποζημίωση σε επιβάτη που έχασε τη βαλίτσα του στο πλοίο

Θα λάβει 500 ευρώ μετά την απώλειά της

βαλιτσα πλοιο

Αποζημίωση 500 ευρώ θα λάβει μαθητής που έχασε τη βαλίτσα του κατά την διάρκεια του ταξιδιού του από την Άνδρο προς τη Ραφήνα, κατά την διάρκεια σχολικής εκδρομής.

Η μητέρα του προσέφυγε στην ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», καταγγέλλοντας ότι το πλήρωμα του πλοίου υπέδειξε στον μαθητή να αφήσει τη βαλίτσα του στο γκαράζ, αλλά κατά την άφιξή του στο λιμάνι της Ραφήνας, την αναζήτησε και δεν τη βρήκε.

Έτσι αναγκάστηκε να  συνεχίσει το ταξίδι του με το σχολείο προς τα Ιωάννινα που ήταν ο προορισμός της σχολικής εκδρομής, χωρίς τα ρούχα και τα προσωπικά του αντικείμενα.

Η καταναλώτρια ζήτησε την καταβολή αποζημίωσης ύψους 500 ευρώ για την απώλεια της αποσκευής και των προσωπικών ειδών του γιου της.

Η αρχική απάντηση της εταιρίας ήταν ότι δε φέρει καμία ευθύνη και ότι η μέριμνα για κάθε αποσκευή αποτελεί ευθύνη του επιβάτη.

Ωστόσο, ο Συνήγορος του Καταναλωτή επισήμανε στην εταιρεία ότι, σύμφωνα με τη νομοθεσία για τα δικαιώματα των επιβατών κατά τις θαλάσσιες μεταφορές (ν. 4195/2013), ο μεταφορέας ευθύνεται για τη ζημία που προκαλείται στον επιβάτη, εξαιτίας απώλειας ή φθοράς των αποσκευών του, με την εξαίρεση των αποσκευών καμπίνας, εκτός αν αποδείξει ότι το συμβάν που προκάλεσε την απώλεια ή τη φθορά δεν οφείλεται σε υπαιτιότητά του.

 Για την οφειλόμενη αποζημίωση ως προς τη φθορά ή απώλεια των αποσκευών προβλέπεται ποσοτικός περιορισμός ύψους 730 ευρώ περίπου.

Στην προκείμενη περίπτωση, η αποσκευή είχε παραδοθεί για φύλαξη σε χώρο ευθύνης της εταιρείας, μετά από υπόδειξη του προσωπικού της, το οποίο όφειλε να επιτηρεί τον χώρο αυτόν. 

Τελικά η εταιρεία αποζημίωσε την αιτούσα με το ποσό των 500 ευρώ που διεκδικούσε με την αναφορά της.
 


 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top