Φωτιά σε υπό κατάληψη κτίριο στα Εξάρχεια

Στο σημείο η Πυροσβεστική

φωτια εξαρχεια

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Στις φλόγες τυλίχτηκε κτίριο που είναι υπό κατάληψη εδώ και χρόνια στα Εξάρχεια, επί των οδών Νοταρά και Τοσίτσα.

Αυτή είναι η τρίτη φορά που το συγκεκριμένο κτίριο πιάνει φωτιά.

Στο σημείο έφτασαν άντρες της Πυροσβεστικής για να κατασβήσουν τη φωτιά, ενώ άντρες της ΟΠΚΕ βρίσκονται τις τελευταίες ώρες στα Εξάρχεια, καθώς η κατάσταση στην περιοχή είναι έκρυθμη.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top