Νεκρός ορειβάτης στον Όλυμπο κατά τη διάρκεια ανάβασης

Το περιστατικό συνέβη στη θέση «Πέρασμα του Γιόσου».

Όλυμπος ορειβάτης

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Τη ζωή του έχασε ένας ορειβάτης κατά τη διάρκεια ανάβασης με φίλους του στον Όλυμπο.

Το περιστατικό συνέβη περίπου στις 14:00 το μεσημέρι του Σαββάτου στη θέση «Πέρασμα του Γιόσου».

Ο άνδρας που ήταν ηλικίας περίπου 50 ετών και μέλος του ορειβατικού συλλόγου Χαλκίδας, φέρεται σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, να κατέληξε από παθολογικά αίτια.

Ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ, ενώ κινητοποιήθηκε από το καταφύγιο «Γιόσος Αποστολίδης» και τετραμελές κλιμάκιο της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης για να παράσχει συνδρομή.

Στον ορειβάτη έγινε διαδικασία καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης, χωρίς αποτέλεσμα, ενώ δρομολογήθηκε διαδικασία μεταφοράς του στη θέση «Πριόνια».
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top