Mετά τη Θεσσαλονίκη, το Σύνταγμα: Συλλαλητήριο για τη Μακεδονία στο κέντρο της Αθήνας

Στις 4 Φεβρουαρίου

Στις 4 Φεβρουαρίου συλλαλητήριο στο Σύνταγμα

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μετά τη μαζική συμμετοχή στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης για τη Μακεδονία, και την ονομασία της ΠΓΔΜ (Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας), οι διοργανωτές ετοιμάζουν νέο συλλαλητήριο, αυτή τη φορά στην Αθήνα.

Αν και οι αρχικές σκέψεις ήταν η μαζική συγκέντρωση να λάβει χώρα στον Πειραιά, τελικά οι διοργανωτές άλλαξαν σχέδια και έτσι το συλλαλητήριο θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο της Αθήνας, στο Σύνταγμα, στις 4 Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με το διαδικτυακό κάλεσμα, το συλλαλητήριο θα ξεκινήσει στις 12:00 και τόπος συνάντησης θα είναι η πλατεία Συντάγματος.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top