Στο νοσοκομείο δυο ανήλικοι στην Κρήτη από κατανάλωση αλκοόλ

Βρίσκονται εκτός κινδύνου

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Δύο παιδιά ηλικίας 13 και 17 χρονών μεταφέρθηκαν τη νύχτα σε κατάσταση μέθης στο Νοσοκομείο Ιεράπετρας.

Τα δύο νέα περιστατικά, με εφήβους που κατανάλωσαν μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, προκαλούν ανησυχία.

Και τα δυο παιδιά βρίσκονται εκτός κινδύνου. 

Δείτε περισσότερα στο βίντεο

Δείτε ολόκληρο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star εδώ

 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top