Πεδίον του Άρεως: Δυο μέρες μετά την επιχείρηση–σκούπα τίποτα δεν έχει αλλάξει

Τοξικομανείς παίρνουν τη δόση τους μέσα μεσημέρι

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μεγάλα προβλήματα εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στο Πεδίον του Άρεως, με το εμπόριο ναρκωτικών και τις συνεχείς επιθέσεις, παρά τους ελέγχους της Αστυνομίας.

Ο Βαγγέλης Γκούμας βρέθηκε στην περιοχή στις 11 το πρωί και εντόπισε μια τοξικομανή που έκανε χρήση ναρκωτικών μέρα μεσημέρι.

Και όλα αυτά, μόλις δυο ημέρες μετά την επιχείρηση σκούπα της αστυνομίας και της περιφέρειας.

 

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ VIDEO.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top