Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Ένα φινετσάτο μοντέλο με μεγάλες βλέψεις  

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Η επιτυχία του Arkana ξάφνιασε ακόμη και τους ανθρώπους της Renault οι οποίοι  δεν περίμεναν να σημειώσει πωλήσεις οι οποίες ξεπερνούν ακόμη και τις 160.000 σε όλη την Ευρώπη. Βλέπετε το Arkana ανήκει σε μια κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα σκληρός και πάντα πρέπει να δίνεις κάτι παραπάνω από τους «αντιπάλους» για να κερδίσεις πόντους.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Το Arkaνa με το πληθωρικό του αμάξωμα και την coupe σχεδίαση ικανοποιεί όσους επιζητούν ένα όχημα που να ικανοποιεί τις οικογενειακές ανάγκες, χωρίς να είναι ένα SUV όπως όλα τα άλλα. Ο κύριος Χρήστος Σκιρδής επικεφαλής δημοσίων σχέσεων της ελληνικής αντιπροσωπείας μας διέθεσε για δοκιμή την έκδοση Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7 η οποία διακρίνεται για την οικονομία που προσφέρει αλλά όπως δείτε και για την τιμή του.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7
Ας ξεκινήσουμε όμως από το face lifting που έκαναν οι Γάλλοι σχεδιαστές σε μια προσπάθεια να τονώσουν ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Η αισθητική επέμβαση έγινε μπροστά στην μάσκα όπου δεσπόζει το νέο «διαμαντένιο» λογότυπο της Renault αλλά και το νέο σχεδιαστικό μοτίβο στην κεντρική εισαγωγή αέρα. Οι προφυλακτήρες έχουν ανασχεδιαστεί ενώ έχουν προστεθεί και νέες αποχρώσεις στην παλέτα χρωμάτων. Ειδικά το χρώμα του αυτοκινήτου της δοκιμής είναι ένα από τα πιο ωραία που κυκλοφορούν.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Στο πίσω μέρος τα LED φωτιστικά σώματα έχουν πιο σκούρα απόχρωση και ενώνονται με το νέο σήμα της Renault με μία φωτεινή λωρίδα. Στο κέντρο της πίσω πόρτας με την εμσωματωμένη αεροτομή υπάρχει η ονομασία του μοντέλου στο κέντρο της. Τέλος και υπάρχει ένας νέος διαχύτης σε διαφορετική  απόχρωση η οποία εξαρτάται από την έκδοση του μοντέλου.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7
Περνώντας στην καμπίνα των επιβατών αν έχεις νωπές τις μνήμες από το προηγούμενο μοντέλο μπορείς να εντοπίσεις τα σημάδια ανανέωσης. Μας άρεσαν τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό όπως και η άψογη συναρμογή του.άλλωστε αυτή δεν γίνεται αντιληπτή μόνο με την αφ΄'η αλλά και από το γεγονός ότι δεν΄εμφανίστηκαν ενποχλητικοί τριγμοί όταν περάσαμε πάνω από κακοτρ΄'αχαλες επιφάνεις.  

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Κοντά στον νέο ψηφιακό πίνακα οργάων των 10,2 ίντσων ο οποίος δέχεται και πραμετροποιήσεις και στο κέντρο του ταμπλό  εντοπίζεις την κάθετα τοποθετημένη οθόνη των 9,3 ιντσών.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Η οθόνη αφής διαθέτει πλέον νέο αναβαθμισμένο λογισμικό με το σύστημα Renault EASY CONNECT 4G.Μέσω αυτού μπορείς να λαμβάνεις πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, να έχεις over the air ενημερώσεις των χαρτών και να έχεις ακόμη πρόσβαση σε  λειτουργίες του οχήματος, απομακρυσμένα μέσω του smartphone σας.Η τεχνολογία “Renault MULTI-SENSE” σου δίνει την δυνατόητα να εξατομικεύσεις τον τρόπο οδήγησης ανάλογα με τη διάθεσή σου.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Ο κατάλογος των συστημάτων ασφαλείας ακόμη και στην βασική έκδοση Εvolution είναι πλούσιος και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας , Hill Start Assist, Cruise Control, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας. 

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7
Η κάμερα οπισθοπορείας και οι  αισθητήρες παρκαρίσματος συνεισφέρουν τα μέγιστα καθώς λόγω της coupe διαμόρφωσης του πίσω μέρους, η ορατότητα είναι κάπως είναι περιορισμένη. 

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Οι χώροι  επιβατών δεν έχουν αλλάξει και χάρη στο μεταξόνιο των 2,72 μέτρων χαρακτηρίζονται άνετοι ακόμη και για τους πίσω που έχουν «αέρα» για τα γόνατα τους. Λιγότερο «αέρα» έχουν για τα κεφάλια τους λόγω του coupe σχεδιασμού όπως προαναφέραμε.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Στα ίδια καλά επίπεδα είναι και ο χώρος αποσκευών με το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης , ο οποίος φτάνει τα 515 λίτρα. Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.568/2.034/1.576 mm με μεταξόνιο 2.720 mm.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7
Στην «καρδιά» Renault Arkana  της δοκιμής μας υπήρχε ο υπερτροφοδοτούμενος βανζινοκινητήρας 1,3 turbo βενζινοκινητήρας ο οποίος συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 12V. Η βοήθεια του εμφανίζεται στις  χαμηλές ταχύτητες και στις χαμηλές στροφές εκέι όπου ο βενζινοκινητήρας σβήνει όταν αφήσεις το γκάζι με την λειτουργία Sailing Stop.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Έτσι το Arkana «ρολάρει» με ταχύτητες από 30-140 χλμ./ώρα ) χωρίς να καταναλώνει καύσιμο. Οι δυο λειτορυργίες μειώνουν εντυπωσιακά την μέση κατανάλωση καθώς με την λειτουργία Eco άν και αμβλύνεται αισθητά η απόκριση.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Το οικονομικό πρόγραμμα οδήγγησς σου δίνει την δυνατότητα να κατεβάσεις την μέση κατανάλωση στα 6,5 λίτρα ανά 100 χλμ. Βέβαια σε κανονικές συθήκες και πατώντας ...άφοβα τπο δεξί πεντάλ γκαζιού η μέση κατανάλωση καυσίμου αγγίζει τα 8 λίτρα/100 χλμ.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Το υβριδικό σύνολο συνεργάζεται με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων με την δυνατότητα να παρέμβεις μέσω των κομψών paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Με 140 ίππους/ 6.000rpm και μέγιστη ροπή 240 Nm από τις 1.650 έως τις 4.000 σ.α.λ. το Arkana αποδεικνύεται στον δρόμο ένα «ζωντανό» αυτοκίνητο.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7- Προγράμματα οδήγησης

Το μοτέρ ειδικά στην επιλογή προγράμματος οδήγησης Sport δείχνει τις δυνατότες του με την απόκριση στο γκάζι να είναι άμεση οι ταχύτητες να πέφτουν πιο γρήγορα και με  τις επιδόσεις να ικανοποιούν. Έτσι τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,8 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 174 χλμ./ώρα.(ηλεκτρονικά περιορισμένη).Εκπομπές CO2: 130 γρμ./χλμ.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7
Η θέα από την θέση του οδηγού είναι εξαιρετική καθώς κάθεσαι ψηλά.Κινηθήκαμε και στον ανοιχτό δρόμο αλλά και σε επαρχιακά κομμάτια. Το Arkana «πατάει» στην δοκιμασμένη κασι στιβαρή αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7Η διάταξη των αναρτήσεων είναι γόνατα ΜακΦέροσν μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω με τις ρυθμίσιες να είναι περισσότερο προσανατολισμένες προς την άνεση.Το τιμόνι αν και ελαφρύ στην αίσθηση μας έδινε καλή πληρόφόρηση.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Οι κλισεις στις στροφές δεν ανησυχούν και είναι περιορισμένες παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 200 χλστ. Το ανανεωμένο Arkana προσφέρει ποιοτική κύλιση και ευχάριστες ταξιδιάρικες διαδρομές για οδηγό και επιβάτες 

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7
Το ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7 αποδείχθηκε ένα καλοτάξιδο αυτοκίνητο ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο με την πλούσια ομπρέλλα των ηλεκτρονικών συστημάτων να επεμβαίνει διακριστικά όποτε χρειάζεται.

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7

Την ίδια στιγμή η αυξημένη απόσταση από το έδαφος μας προέτρεψε να κινηθούμε σε χωματόδρομους και σε αμμώδεις επιφάνειες χωρίς όμως το πολυδιακινδυνέψουμε καθώς η κίνηση βρισκόταν μόνο στους μπροστινούς τροχούς. Τα φρένα ακολούθησαν την πολύ καλή εικόνα που αποκομίσαμε από την οδική συμπεριφορά του Arkana της δοκιμής μας .

Test drive: Ανανεωμένο Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS EDC7
Οι άνθρωποι της Renault έκαναν αυτό που έπρεπε. Με αισθητικές διακριτικές παρεμβάσεις εντός και εκτός. Πριμοδότησαν το Arkaνa με πιο προηγμένο λογισμικό στις οθόνες ενώ από την βασική έκδοση ο εξοπλσιμός άνεσης και ασφαλείας μπορεί να χαρακτηριστεί πλούσιος. Το νέο Arkana επίσης είναι ένα φινετσάτο αυτοκίνητο και προσφέρεται στην τιμή των 26.680 ευρώ για την βασική έκδοση. Στην τιμή συμπεριλαμάβνονται και η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση και τα  3 έτη δωρεάν οδικής βοήθειας.    

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top