Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Η τεχνολογία σε πρώτο πλάνο 

Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Η Honda αρέσκεται στο να χρησιμοποιεί γράμματα προκειμένου να καθορίσει την ταυτότητα του κάθε μοντέλου. Αυτή την φορά χρησιμοποίησε για το εντελώς νέο μοντέλο  της την κωδική ονομασία ZR-V. Τα αρχικά  των γραμμάτων σημαίνουν « Runabout Vehicle» και αφορούν ένα ολοκαίνουργιο SUV με υψηλή τεχνολογία που δείχνει έτοιμο να κατακτήσει την αγορά.

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Το  Honda ZR-V e:HEV 184 PS  διαθέτει καθαρές γραμμές και δείχνει έτοιμο να βγεί και εκτός δρόμου χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS
Μπροστά ξεχωρίζουν οι λεπτοί προβολείς τεχνολογίας led και η μεγάλη γυαλιστερή μάσκα . Όπως είπαμε σε όλο το αμάξωμα από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις, υπάρχουν αρμονικές καθαρές γραμμές

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα όμορφα φωτιστικά σώματα σε σχήμα σταγόνας. Το ταμπελάκι κάτω δεξιά καθορίζει την τεχνολογία κίνησης του αυτοκινήτου.

Η πανοραμική οροφή του Honda ZR-V e:HEV 184 PS
Περνώντας στο εσωτερικό εντοπίζεις άμεσα την υψηλή ποιότητα στα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί με την άριστη συναρμολόγηση. Καθίσματα και ταμπλό έχουν ντυθεί με οικολογικές δερμάτινες επενδύσεις.

Το εσωτερικό του Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Το ταμπλό έχει απλές σχεδιαστικές γραμμές ,με κυψελοειδές πλέγμα για το καμουφλάρισμα των αεραγωγών. Η απλή σχεδιαστική ταυτότητα είναι πλέον γνώριμο συστατικό των νέων μοντέλων της εταιρείας. Ειδκά αυτό το είδαμε στο νέο Civic.

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Άλλωστε η καμπίνα  του ολοκαίνουργιου Honda ZR-V e:HEV σε σχέση με τη καμπίνα του νέου Civic έχει κοινά στοιχεία στον υπέρτατο βαθμό. Η υψηλή τεχνολογία κάνει την εμφάνιση της με το ολοκαίνουριο σύστημα HMI με εξελιγμένες τεχνολογίες. Τεχνολογία που απαρτίζεται από  τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,2 ιντσών  στην έκδοση της δοκιμής μας Advance με αρκετές επιλογές εξατομίκευσης.

Η οθόνη αφής του Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Στο κέντρο του ταμπλό εντοπίζεις την οθόνη αφής 9 ιντσών με απλά γραφικά που φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων Honda Connect με πλήρη συνδεσιμότητα με Android και Apple CarPlay. Σε αυτή την οθόνη προβάλλονται και οι λειτουργίες του υβριδικού συστήματος ενώ υπάρχει διαθέσιμος και βασικός φωνητικός έλεγχος.

Η οθόνη αφής του Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Για απλούστευση του μενού υπάρχουν συντομεύσεις στην οποία καταχωρούνται έως και έξι εφαρμογές. Σημαντική παράμετρος για την εργονομία είναι και η διατήρηση φυσικών διακοπτών για τον χειρισμό του αυτόματου κλιμστισμού. Σημειώστε ακόμη ότι υπάρχουν πέντε ξεχωριστές θύρες για τη φόρτιση κινητών συσκευών των επιβατών.  

Οι εσωτερικοί χώροι του Honda ZR-V e:HEV 184 PS
Πάμε τώρα στους εσωτερικούς χώρους. Οι επιβάτες έχουν στην διάθεση τους άνετους χώρους  ακόμη και οι πίσω, καθώς απουσιάζει το ογκώδες τούνελ. Όταν καθήσεις στα πίσω καθίσματα βλέπεις ότι υπάρχει αρκετός αέρας με 21 εκατοστά για γόνατα και για τα κεφάλια.

Η πανοραμική οθόνη του Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Ο χώρος πίσω ίσως να είναι οριακός  για τους αρκετά ψηλούς κάτι που προκύπτει από την πανοραμική γυάλινη οροφή,η οποία όμως σου φτιάχνει την διάθεση.

Ο χώρος αποσκευών του Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Το πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα 390 λίτρα δεν διεκδικεί δάφνες στη κατηγορία αλλά ο κατασκευαστής υποστηρίζει ότι η συγκεκριμένη τιμή είναι μετρημένη σύμφωνα  με το πιο αυστηρό πρότυπο VDA. Για όσους αγαπούν τους... αριθμούς το νέο Honda ZR-V e:HEV  έχει μήκος 4.568 χλστ. πλάτος 1.840 χλστ. ύψος 1.620 χλστ. και μεταξόνιο 2.657 χλστμε συνολικό βάρος που αγγίζει  τα 1.589 κιλά.

Ο κινητήρας του Honda ZR-V e:HEV 184 PS
Στην «καρδιά» υπάρχει τεχνολογία και μάλιστα υψηλή. Κίνηση με ρεύμα χωρίς να χρειαστεί να βάλεις πρίζα.Το ολοκαίνουργιο σύστημα e:HEV αποτελείται από τον αναβαθμισμένο ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0 λίτρων με 143 ίππους  που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες. Συνολικά  αποδίδουν184 ίππους και 315 Nm ροπής. Ο κινητήρας βενζίνης λειτουργεί σαν γεννήτρια και παράγει ενέργεια για τους ηλεκτροκινητήρες .Η αποθήκευση ενέργειας γίνεται  σε μια μπαταρία μέτριας χωρητικότητας, με πυκνότητα 1,05 kWh.   

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS
Ο βενζινοκινητήρας εμπλέκεται στην κίνηση των τροχών σε ταχύτητες από τα 90 χλμ./ώρα έως 130 χλμ./ώρα.Δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων. Ουσιαστικά την ώρα της οδήγησης δεν έχουμε συμμετοχή στον τρόπο που λειτουργεί το υβριδικό σύστημα, το οποίο δεν είναι προσανατολισμένο μόνο στην απόδση αλλά και στην εξοικονόμηση καυσίμου.

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Κιβώτιο ταχυτήτων δεν υπάρχει με την έννοια που γνωρίζουμε. Υπάρχει όμως ένα σύστημα με την κωδική ονομασία  Linear Shift το οποίο προσομοιάζει την λειτουργία ενός αυτόματου κιβωτίου την ώρα που πατάμε το γκάζι. Η επιλογή του D της όπισθεν και του πάρκινγκ γίνεται με κουμπιά. Όταν ανεβάζουμε στροφές σε χαλαρούς ρυθμούς παρουσιάζει τις εικονικές αλλαγές ενώ όταν το πας στα «κόκκινα»  απουσιάζει το γνωστό βουητό στις υψηλές ταχύτητες. 

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS
Στην πράξη οι επιδόσεις ικανοποιούν με το γκάζι πατημένο έως το πάτωμα καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,8 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 173 χλμ./ώρα. Υπάρχουν μεταλλικά paddles για την ρύθμιση της ανάκτησης ενέργειας  διαθέτοντας τέσσερις βαθμίδες.

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Η καλύτερη επιλογή για τον οδηγό όσον αφορά το συγκεκεριμένο σύστημα είναι κατυαφύγεις στο πρόγραμμα οδήγησης Sport. Τα καλά νέα συνεχίζονται στον τομέα της μέσης κατανάλωσης καυσίμου η οποία μέσα στην πόλη όπου κινούμαστε το περισσότερο χρονικό διάστημα δεν ξεπερνάει τα 4.6-5  λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. 

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS
Οταν κινηθήκαμε  στον ανοιχτό δρόμο όπως είναι η Αττική οδός και η Εθνική η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 6,5 λίτρα/100 χλμ. Εκπομπές CO2 (WLTP)132 γρμ./χλμ.Το μεγάλο ατού είναι φυσικά η μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Με αυτές τις τιμές είναι δυνατόν να έχεις  αυτονομία που μπορεί να φτάσει έως και τα 1.100 χλμ. Αρκεί βέβαια να επιλέξεις την λειτουργία ECO σε ένα από τα προγράμματα οδήγησης. Συνολικά έχουμε 4 προγράμματα ECO, Normal, Sport και Snow.

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά το νέο Honda ZR-V e:HEV είναι ένα ιδιαίτερα ευχάριστο στην οδήγση αυτοκίνητο καθώς ανταποκριθηκε άμεσα στις εντολές μας. Δεν του χαριστήκαμε. Το πιέσαμε και είδαμε ότι νέο ιαπωνικό μοντέλο παρουσίασε μεγάλη σταθερότητα  με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης .

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS
Το σύστημα διέυθυνσης ακολούθησε κατά γράμμα τις εντολές μας δινοντάς πολύ καλή πληροφόρηση. Το Honda ZR-V e:HEV 184 PS υπάκουσε με προθυμία  στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης. Τα φαρδιά μετατρόχια και η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων με διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω διαχειρίστηκαν  με ιδανικό τρόπο το αμάξωμα χωρίς να επηρεάσουν την άνεση των επιβατών.

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS
Η απόδοση των φρένων ακόμη και σε εικονικά φρεναρίσματα πανικού αποδείχθηκαν εξαιρετικά σε αίσθηση και σταμάτησαν το αμάξωμα με αποτελεσματικό τρόπο. Όταν τα πράγμα δυσκολέψουν είτε από κακή εκτίμηση είτε από τα γνωστά γυαλιστερά οδοστρώματα τότε έρχεται να βάλει τα πράγματα στην θέση τους η προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING.

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Επιπλέον το head-up display (HUD) πέντε ιντσών (HUD) δίνει πολλές πληροφορίες που σε βοηθούν να κρατάς την ματιά σου απερίσπαστα στον δρόμο.

Τα συστήματα ασφαλείας του Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Η πληθώρα των  συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας μεταξύ άλλων περιολαμβάνει  τα Road Departure Mitigation System, Lane Keep Assist, Collision Mitigation Braking System, Traffic Jam Assist, Traffic Sign Recognition System, Adaptive Driving Beam, Driver Attention Monitor.

Η κάμερα οπισθοπορείας του Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Φυσικά δεν απουσιάζει η κάμερα οπισθοπορείας η οποία συνεισφέρει στο έυκολο παρκάρισμα αλλά και στον έλεγχο στο πίσω μέρος και περιμετρικά του αυτοκινήτου.

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS
Την ίδια στιγμή η αξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 180 χλστ. μας πρόετρεψαν να κινηθούμε αρκετές φορές σε κακοτράχαλους χωματόδρομους  εκέι όπου η έλλειψη ενοχλητικών θορύβων αποκάλυψε την καλή δουλειά που έγινε τόσο στο αμάξωμα όσο και στην ηχομόνωση.

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS
Σε τελική ανάλυση το Honda ZR-V e:HEV 184 PS είναι ένα μοντέλο που διαθέτει όμορφο παρουσιαστικό χωρίς σχεδιαστικές εξαλλοσύνες. Οι πιστοί της Honda και όχι μόνο θα ικανοποιηθούν καθώς και σε αυτό το μοντέλο έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στην λεπτομέρεια , στην ποιότητα κατασκευής, στην τεχνολογία και στον αξιοπιστία.

Δοκιμάζουμε το Honda ZR-V e:HEV 184 PS

Για το αποκτήσετε χρειάζεστε από 44.700 € για την πλούσια έκδοση Elegance που μεταξύ άλλων διαθέτει θερμαινόμενα καθίμστα μπροστά, αυτόματο διζωνικό κλιματΙσμό, την ομπρέλλα ηλεκτρονικών συστημάτων Honda Sensing με κάμερα οπισθοπορείας, το Adaptive Cruise Control . 

Δοκιμάζουμε το  Honda ZR-V e:HEV 184 PS
Αν έχετε να δώσετε 55800 ευρώ την έκδοση Advance με  όλον τον εξοπλισμό που διαθέτει  το μοντέλο με ψηφιακό πίνακα οργάνων, με head up display, με ηχοσύστημα που παραπέμπει στο μέγαρο μουσικής με 12 ηχεία,  με στοιχεία πολυτέλειας όπως είναι  η πανοραμική οροφή. οι δερμάτινες επενδύσεις στα ηλεκτρικά καθίσματα, το θερμαινόμενο τιμόνι και η πανοραμική οροφή. Στις τιμές συμπεριλαμβάνονται η 5ετή εγγύηση ή 100.000 χλμ. και δωρεάν τα πέντε χρόνια οδική βοήθεια Honda Assist.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top