Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο αξίζει η Hyundai

Η άνοδος της μάρκας στην παγκόσμια αγορά

Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο αξίζει η Hyundai

Η Hyundai Motor Company ανακοίνωσε ότι η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην αξιολόγηση «Best Global Brands 2023» της Interbrand, σημειώνοντας ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη. Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος. Η μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών - βασισμένη κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai Motor. 

Η Hyundai Motor οδεύει με ευελιξία στην επανάσταση της ηλεκτροκίνησης της αυτοκινητοβιομηχανίας, βασισμένη στη δέσμευσή της στην κληρονομιάς της προκειμένου να συναντήσει το «μέλλον από την αρχή της». Η αφοσίωση της μάρκας στην καινοτομία αποδεικνύεται από τα δύο πρώτα ρετρό φουτουριστικά EVs, IONIQ 5 και IONIQ 6 — τριπλούς νικητές των World Car Awards το 2022 και το 2023 αντίστοιχα. 

Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο αξίζει η Hyundai

Η Hyundai Motor στοχεύει να διατηρήσει αυτή τη δυναμική, ανταποκρινόμενη στις προσδοκίες της αγοράς με την κυκλοφορία ενός μεγάλου κορυφαίου ηλεκτρικού SUV το 2024. Η εταιρεία διερευνά επίσης τις δυνατότητες των οχημάτων υψηλών επιδόσεων υδρογόνου μέσω του N Vision 74, εμπνευσμένο από τη σχεδίαση και το πνεύμα του Pony Coupe . 

Η δύναμη της μάρκας και οι πωλήσεις της Hyundai Motor έχουν αυξηθεί σημαντικά στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Η Ινδία σημείωσε επίσης μια αξιοσημείωτη άνοδο στην αξία του brand, που αποδίδεται στο σχεδιασμό και τις καινοτομίες της.

Αυτή η ανάπτυξη συνέβαλε στην κατάταξή της στην τρίτη θέση σε πωλήσεις παγκοσμίως με σημαντικά κέρδη και έσοδα, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης 21,2% των ετήσιων εσόδων, 47% των ετήσιων λειτουργικών κερδών και των καθαρών κερδών από έτος σε έτος πάνω από 40% το 2022. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top