Η 1η Πανελλήνια συνάντηση after sales της Citroen

Με επίκεντρο την εξυπηρέτηση του πελάτη της Citroen

Η 1η Πανελλήνια συνάντηση after sales της Citroen

Οι  συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλα τα ψηφιακά εργαλεία, τις νέες Online υπηρεσίες που έχουν στη διάθεσή τους, προκειμένου να προσφέρουν μία υψηλού επιπέδου εμπειρία στους πελάτες. Σημαντικό μέρος των συζητήσεων αφιερώθηκε σε ζητήματα σχετικά με την αδιάκοπη προσπάθεια για περαιτέρω  βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών After Sales και των δεικτών ικανοποίησης πελάτη.  

1η Πανελλήνια συνάντηση after sales

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία με τους πελάτες, η οποία παραμένει εξαιρετικά σημαντική, παρά την εκτεταμένη υιοθέτηση ψηφιακών μεθόδων επικοινωνίας. 

Ο Πολυχρόνης και Γιάννης Συγγελίδης

Ιδιαίτερα σημαντική και ουσιαστική ήταν η παρουσία των κ.κ. Πολυχρόνη και Γιάννη Συγγελίδη, οι οποίοι με την ενεργή συμμετοχή τους απέδειξαν έμπρακτα τη στήριξη στο ανθρώπινο δυναμικό των συνεργατών της εταιρίας, αλλά και τη συνεχή επένδυση της Citroën στον τομέα του After Sales.

Ο Πολυχρόνης Συγγελίδης και ο Πέτρος Πιπερίδης

Επίσης, ο Γενικός Διευθυντής της Citroën, κ. Πέτρος Πιπερίδης, ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη σημασία της εκπαίδευσης και της συνεχούς κατάρτισης του προσωπικού και έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην πελατοκεντρική  προσέγγιση της Citroën και στην παροχή ολοκληρωμένων και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες μετά την πώληση.  

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top