FIAT: Δεν μπορείτε να πιστέψετε με ποιό τρόπο ζητά να τυλίγουμε τα δώρα

Πήρε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία “Social Media Strategy Non Food”

H FIAT πήρε το βραβείο “Social Media Strategy Non Food”

Η FIAT κατέκτησε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία “Social Media Strategy Non-Food” του θεσμού Interactive Key Award 2023. Η νίκη ήρθε ως αποτέλεσμα της καμπάνιας “Wrapping ads”, η οποία λανσαρίστηκε από τη FIAT στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς. Κάθε Χριστούγεννα, μόνο στην Ιταλία, περισσότεροι από 75 τόνοι χαρτιού σπαταλιόνται για το τύλιγμα των δώρων.

Η FIAT πήρε το βραβείο  “Social Media Strategy Non Food”

Η FIAT με τη διαφημιστική της καμπάνια αποφάσισε να ευαισθητοποιήσει το κοινό για αυτό το θέμα και το αποτέλεσμα ήταν περισσότεροι από δύο εκατομμύρια άνθρωποι να αξιοποιήσουν για αυτό το λόγω χαρτιά από άλλες χρήσεις, όπως περιοδικά και εφημερίδες, για να τυλίξουν φέτος τα δώρα τους.

Παράλληλα, η μάρκα δημιούργησε μια σειρά από videos, ώστε να διδάξει το κοινό για το πως μπορεί να επαναχρησιμοποιήσει χαρτιά περιτυλίγματος με έναν δημιουργικό τρόπο. Αυτά τα δημιουργικά προβλήθηκαν σε επτά Ευρωπαϊκές χώρες, συγκεντρώνοντας περισσότερα από τέσσερα εκατομμύρια θεάσεις.

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top