Ford: Γιατί ξεχωρίζουν τα καθίσματα των σπορ αυτοκινήτων της

Η σημασία στην υγεία της σπονδυλικής στήλης

Ford καθίσματα σπορ

Εδώ και αρκετό καιρό, η Ford προσφέρει τεχνολογίες, όπως εξελιγμένες αναρτήσεις και προσαρμοζόμενα σπορ καθίσματα με κορυφαία στήριξη για το σώμα, που καθιστούν τα μοντέλα επιδόσεων της μάρκας εξίσου άνετα και διασκεδαστικά στην οδήγηση – αλλά και ακόμα πιο προσιτά σε περισσότερους οδηγούς ως προς τη δυναμική συμπεριφορά που προσφέρουν.Τώρα, η εταιρεία προχωρά ένα βήμα παρακάτω προάγοντας την παρεχόμενη άνεση των καθισμάτων υψηλών επιδόσεων στο επόμενο επίπεδο, παρουσιάζοντας τα εμπρός καθίσματα Ford Performance – που έχουν εξελιχθεί εσωτερικά – για το Puma ST. 


 Μάλιστα, τα καθίσματα αυτά είναι πιστοποιημένα από τον κορυφαίο οργανισμό υγείας της σπονδυλικής στήλης Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR), στο πλαίσιο της καμπάνιας για πιο υγιείς πλάτες.Ένας καθοριστικός παράγοντας για την επίτευξη της πιστοποίησης AGR είναι ότι τα καθίσματα μπορούν να ρυθμίζονται σε 14 κατευθύνσεις, για μέγιστη άνεση και στήριξη, ώστε να ταιριάζουν με το σωματότυπο των επιβατών – αντί ο επιβάτης να προσαρμόζει τη θέση τους στο κάθισμα.

Η πιστοποίηση AGR απονέμεται από μία ανεξάρτητη επιτροπή ειδικών από διάφορους ιατρικούς κλάδους, που έχουν δεσμευτεί να βοηθούν τους πελάτες να επιλέγουν προϊόντα φιλικά προς την πλάτη. Ο πόνος χαμηλά στην πλάτη είναι η κύρια αιτία αναπηρίας σε όλο τον κόσμο, και σε σχετική έρευνα διαπιστώθηκε ότι το 63% των οδηγών υπέφεραν από πόνους στην πλάτη που επηρέαζαν τις καθημερινές τους δραστηριότητες.


Πλέον της τυπικής ρύθμισης του καθίσματος εμπρός/πίσω και της αντίστοιχης για τη γωνία της πλάτης - που περιλαμβάνει το εμπνευσμένο από τους αγώνες ενσωματωμένο προσκέφαλο - οι επιβάτες του Puma ST μπορούν επίσης να ρυθμίζουν την προέκταση του μαξιλαριού της έδρας του καθίσματος καθώς και τη γωνία του, σύμφωνα με τη προτιμώμενη θέση οδήγησης.

Επίσης, προσφέρεται η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους του καθίσματος, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τους ψηλότερους οδηγούς, καθώς τους επιτρέπει να κάθονται άνετα στη χαμηλότερη, πιο όρθια θέση που συχνά προτιμούν οι πιο ενθουσιώδεις. Η ρύθμιση οσφυϊκήςυποστήριξης τεσσάρων κατευθύνσεων ελέγχεται ηλεκτρονικά από έναν διακόπτη στο πλάι του καθίσματος.


Οι μηχανικοί της Ford πειραματίστηκαν με διαφορετικά αφρώδη υλικά, επενδύσεις και δομικά σχέδια, προκειμένου να βρουν τη σωστή ισορροπία άνεσης στα ταξίδια και την καθημερινή οδήγηση, αλλά και τη δέουσα υποστήριξη για το σώμα για την ολοκλήρωση της οδηγικής εμπειρίας του Puma ST. Δέκα πρωτότυπα δοκιμάστηκαν σε πίστες δοκιμών της Ford – που προσομοιώνουν πραγματικές συνθήκες και επιφάνειες που συναντά κανείς σε όλο τον κόσμο – αλλά και σε δημόσιους δρόμους. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top