Mazda MX-5 2022: Αποκαλύπτουμε το νέο μοντέλο

Πότε έρχεται στην Ελλάδα

Mazda MX-5 2022 παρουσίαση άφιξη Ελλάδα

Οπτικά, το Mazda MX-5 του 2022 παραμένει πιστό στη σχεδιαστική φιλοσοφία του Kodo, χάρη στην οποία κατέκτησε τον τίτλο του World Car Design of the Year καθώς και του World Car of the Year το 2016.Το Platinum Quartz Mettalic είναι μια νέα εξωτερική επιλογή, η οποία συνδυάζει ένα μεταξένιο λευκό ημιδιαφανές φινίρισμα αμαξώματος που μοιάζει με χαλαζία. Προσθέτει ένα επίπεδο κλάσης στο MX-5, ιδιαίτερα σε συνδυασμό με το νέο εσωτερικό Terracotta, το οποίο διαθέτει δέρμα Nappa με ζωντανά χρώματα υψηλής ποιότητας το οποίο είναι απαλό στην αφή. Αυτές οι δύο νέες επιλογές συνδυαστικά, δημιουργούν μια αίσθηση ελευθερίας και απόλαυση της ζωής.


Η μαλακή οροφή του MX-5 roadster, η οποία ανοίγει και κλείνει με μια κίνηση του καρπού, είναι πλέον διαθέσιμη σε σκούρο μπλε. Αυτό προσφέρει νέες δυνατότητες για μια καθαρά μοντέρνα επιλογή, για παράδειγμα μαζί με χρώματα αμαξώματος όπως το Machine Grey Premium Metallic.Η οροφή τύπου RF είναι η ταχύτερα ανοιγόμενη σκληρή οροφή στην αγορά χάρη στον εξαιρετικά ευφυή και μικρό μηχανισμό ο οποίος ανοίγει και κλείνει την οροφή σε μόλις 13 δευτερόλεπτα – ακόμα και εν κινήσει μέχρι τα 10χλμ./ώρα.


Ένα ακόμα σύστημα είναι και το MZD Connect, το σύστημα infotainment της Mazda με έγχρωμη οθόνη αφής 7” και περιστροφικό χειριστήριο, ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB) και έξι ηχεία. Στο βασικό επίσης εξοπλισμό περιλαμβάνεται και η ενσωμάτωση του smartphone μέσω λογισμικού Apple CarPlay – τώρα με ασύρματη σύνδεση – καθώς και Android Auto, που δίνει τη δυνατότητα των εγκατεστημένων εφαρμογών ενός smartphone να εμφανίζονται στην οθόνη του MZD Connect του αυτοκινήτου, και έτσι να χρησιμοποιούνται με ασφάλεια.


Η τρέχουσα τέταρτη γενιά της Mazda, επωφελείται επίσης από τις κατασκευαστικές τροποποιήσεις του πλαισίου και του αμαξώματος, καθώς και από τις βελτιώσεις του κινητήρα για αύξηση της ισχύος και της αποδοτικότητας του καυσίμου. Ως αποτέλεσμα, η Mazda ήταν σε θέση να συμμορφωθεί με τις αυστηρές εκπομπές ρύπων Euro 6d (που τέθηκαν σε ισχύ το 2021) χωρίς να χρειάζεται φίλτρο μικροσωματιδίων για κανέναν από τους βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού Skyactiv-G υψηλής συμπίεσης και υψηλών στροφών που προσφέρονται με το MX-5.


Ο 2λιτρος Skyactiv-G ανταποκρίνεται με πολύ μεγαλύτερη αμεσότητα σε ολόκληρη την κλίμακα των στροφών, αντιδρά πολύ πιο γρήγορα στις εντολές του γκαζιού και ακούγεται πολύ πιο ζωντανός, διατηρώντας ταυτόχρονα και την κατανάλωση σε χαμηλό επίπεδο. Το όριο λειτουργίας βρίσκεται στις 7.500 rpm με απόδοση 135 kW/184 PS στις 7.000 rpm ενώ η μέγιστη ροπή των 205 Nm είναι ήδη διαθέσιμη στις 4.000 rpm.

Με τον κινητήρα Skyactiv-G 2.0, το MX-5 soft-top επιταχύνει από 0 -100χλμ./ώ. σε 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 219 χλμ./ώ. Η κατανάλωση και στις δύο εκδόσεις είναι 6,9 l/100χλμ. (CO2: 157-156 g/km). Για ακόμα περισσότερη βελτίωση της κατανάλωσης, ο Skyactiv-G 2.0 εφοδιάζεται με το σύστημα i-Eloop, ένα σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, και το σύστημα start-stop που ονομάζεται Mazda i-stop.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον Skyactiv-G 1.5, που αποδίδει 97 kW/132 PS στις 7.000 rpm και μέγιστη ροπή 152 Nm στις 4.000 rpm. Και οι δύο εκδόσεις με τον κινητήρα Skyactiv-G 1.5 εμφανίζουν κατανάλωση 6,1 l/100χλμ. και εκπομπές CO2 138 g/km. Εφοδιάζονται επίσης και με το σύστημα i-Eloop, για ανάκτηση ενεργείας κατά το φρενάρισμα και το i-stop, το σύστημα start-stop της Mazda. Οι κινητήρες συνοδεύονται από χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων Skyactiv-MT που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για το MX-5, και την κλασική διάταξη κινητήρα μπροστά και στη μέση, και κίνηση πίσω.


Το Mazda MX-5 του 2022 αποπνέει ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά στις στροφές, χάρη σε μια μοναδική νέα τεχνολογία που ονομάζεται Kinematic Posture Control (KPC).Το KPC μεγεθύνει τις εγγενείς δυνατότητες τής πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων του MX-5, της οποίας η δομή σχεδιάστηκε για να αποτρέπει την ανύψωση του αμαξώματος του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα. Σε αντίθεση με παλιότερα μοντέλα, όταν το MX-5 στρίβει - κυρίως σε υψηλές δυνάμεις G – το νέο σύστημα εφαρμόζει ελαφρά τα φρένα στον εσωτερικό πίσω τροχό για να αυξήσει αυτό το «αντι-ανυψωτικό» αποτέλεσμα, καταστέλλοντας έτσι την κύλιση του αμαξώματος, σταθεροποιώντας το, δίνοντας παράλληλα την αίσθηση ότι “αγκαλιάζει” το δρόμο.


Το αναβαθμισμένο σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης σε πόλη (City Emergency Brake Assist - SCBS - Smart City Brake Support) αναγνωρίζει την παρουσία οχημάτων και πεζών μπροστά στο αυτοκίνητο και φρενάρει αυτόματα εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο, αλλά και το σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης σε πόλη (City Emergency Brake Assist Plus - SCBS R - Smart City Brake Support Reverse) που αναγνωρίζει την παρουσία οχημάτων και εμποδίων πίσω από το αυτοκίνητο.

Επίσης περιλαμβάνονται και τα συστήματα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σημάνσεως (Traffic Sign Recognition - TSR), προειδοποίησης απόσπασης προσοχής του οδηγού (Driver Attention Alert - DAA) και η κάμερα οπισθοπορείας.Το ενεργό καπό, έχει βελτιωθεί στα μοντέλα της σημερινής γενιάς του MX-5 και προσφέρει βελτιωμένη προστασία των πεζών. Αυτό το καπό ανυψώνεται σε περίπτωση σύγκρουσης με έναν πεζό.Το Mazda MX-5 του 2022 πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top