Αυτό είναι το νέο Ford Focus 

Με εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα και αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα

Ford Focus 2021 νέο

Το νέο Ford Focus εισάγει μια νέα, εκφραστική σχεδίαση στη διευρυμένη γκάμα των εκδόσεων του σε συνδυασμό με μία πιο άνετη, πιο συμμετοχική και πάντοτε κορυφαία στην κατηγορία του οδηγική εμπειρία.Οι τεχνολογίες τελευταίας γενιάς του νέου Ford Focus περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων το ευφυές SYNC 4 σε συνδυασμό με οθόνη 13.2”, δωρεάν δοκιμή του Connected Navigation, ασύρματες ενημερώσεις της τεχνολογίας Power-Up και προβολείς LED Dynamic Pixel.


Το νέο Focus φέρνει την επόμενη γενιά της τεχνολογίας SYNC 4 της Ford σε περισσότερους πελάτες από ποτέ, επιτρέποντας πλοήγηση συνδεδεμένη με cloud και έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών με κατανόηση φυσικής γλώσσας. Το SYNC 4 υποστηρίζεται από μία νέα - και τη μεγαλύτερη στην κατηγορία - κεντρική οθόνη 2 13.2” με οριζόντιο προσανατολισμό (landscape). Η διαισθητική διεπαφή είναι σχεδιασμένη για άνετη πλοήγηση σε μία πλήρη σειρά λειτουργιών οδήγησης και άνεσης. Η τεχνολογία Ford Power-Up επιτρέπει επίσης ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού για βελτίωση της λειτουργικότητας με την πάροδο του χρόνου.


Το νέο Focus εισάγει επίσης για πρώτη φορά ένα προαιρετικό, αυτόματο κιβώτιο για τα κινητήρια σύνολα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας EcoBoost Hybrid 48-volt, που αποδίδουν μέχρι 155 ίππους. Με το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift, η οδηγική εμπειρία είναι λιγότερο απαιτητική – κυρίως σε αστικές συνθήκες και σε πυκνή κυκλοφορία.


Διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων, ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid του νέου Focus διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt και προσφέρεται επίσης με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (κατανάλωση από 5,2 l/100 km και εκπομπές CO2 από 117 g/km, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP). Στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη υπάρχει μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αυτό επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ παρέχοντας την απαραίτητη υποβοήθηση είτε για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από τον κινητήρα για πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση, είτε για μείωση του φόρτου του κινητήρα, προς όφελος της κατανάλωσης.


Για οδηγούς που διανύουν περισσότερα χιλιόμετρα, ο κινητήρας ντίζελ 1.5L EcoBlue της Ford διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 95 και 120 ίππων, με κατανάλωση από 4,2 l/100 km και εκπομπές CO2 110 g/km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρονται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με τον κινητήρα να διαθέτει ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής, υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας και ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης για μείωση των εκπομπών ρύπων και αύξηση της απόδοσης κατά την καύση του μίγματος. Ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων είναι διαθέσιμο για την έκδοση των 120 ίππων.

Το νέο Focus περιλαμβάνει επίσης τεχνολογία επιλέξιμων προφίλ οδήγησης (Drive Modes), που επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν μεταξύ των προγραμμάτων Normal, Sport και Eco που μπορούν να προσαρμόζουν την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού, του ηλεκτρονικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης EPAS και του αυτόματου κιβωτίου, ανάλογα με το εκάστοτε σενάριο οδήγησης. Τα μοντέλα Active διαθέτουν επιπλέον τόσο το πρόγραμμα Slippery, που προσφέρει αυξημένη αυτοπεποίθηση σε ολισθηρές επιφάνειες, όσο και το Trail, το οποίο είναι σχεδιασμένο με τη σειρά του προκειμένου το όχημα να διατηρεί το momentum του σε κακοτράχαλες επιφάνειες.


Προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης της οδήγησης εισάγονται στο Focus για πρώτη φορά, όπως το σύστημα Blind Spot Assist, 3 που παρακολουθεί το τυφλό σημείο του οδηγού για οχήματα που πλησιάζουν από πίσω και μπορεί να εφαρμόσει ελαφρά δύναμη στο τιμόνι για να προειδοποιήσει τον οδηγό και να τον αποθαρρύνει να αλλάξει λωρίδα εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση.


Επιπλέον, η Ford αποκάλυψε σήμερα το νέο Focus ST, που φέρει την υπογραφή της Ford Performance. Με νέα σπορ εξωτερική σχεδίαση, νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου, μία εντυπωσιακή χρωματική επιλογή Mean Green και νέα καθίσματα (Performance Seats) εξελιγμένα από την ίδια την Ford, το Focus ST συνεχίζει να προσφέρεται με έναν υψηλών επιδόσεων βενζινοκινητήρα EcoBoost σε πεντάθυρο αμάξωμα.


Το νέο Focus ST παίρνει κίνηση από έναν βενζινοκινητήρα 2.3L EcoBoost, που αποδίδει ισχύ 280 ίππων και ροπή 420 Nm και υποστηρίζεται από έναν twin-scroll υπερσυμπιεστή και τεχνολογία anti-lag. Το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είναι στάνταρ και συνδυάζεται με τεχνολογία rev-matching όταν παραγγέλνεται με το προαιρετικό X Pack, εξασφαλίζοντας πιο ομαλά κατεβάσματα. Επίσης διατίθεται ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο με paddle στο τιμόνι.

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top