Στο τιμόνι του νέου τρίθυρου MINI Cooper 1,5 

Αυθεντικό με διαχρονική αξία

MINI Cooper 1,5 τρίθυρο δοκιμή

To ΜINI παγκοσμίως έχει αποκτήσει εκατομμύρια φίλους σε όλο τον κόσμο ειδκά τα τελευταία χρόνια με τις πολλές εκδόσεις που καλύπτουν όλες τις ανάγκες και κυρίως τις οικογενειακές. Υπάρχει όμως μια έκδοση η οποία για πολλούς χαρακτηρίζεται ως αυθεντική και μιλάμε φυσικά  για αυτή με το τρίθυρο αμάξωμα η οποία το έκανε θρυλικό. 


Το τρίθυρο MINI Cooper διατηρεί ακόμη και σήμερα την αυθεντικότητα του και έχει γίνει αντικείμενο λατρείας για την νεολαία αλλά και για όσους αισθάνονται νέοι ανεξαρτήτως φύλου. Το πρώτο compact premium αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας ανανεώθηκε κρατώντας όμως την τόσο γνωστή "φυσιογνωμία' η οποία αναγνωρίζεται ακόμη και από τους πιο άσχετους με τον χώρο του αυτοκινήτου.  

       
Η τόσο αναγνωρίσιμη φιγούρα του 3θυρου MINI ανανεώθηκε αιθητικά με τους σχεδιαστές να κάνουν επέμβση κυρίως στα φωτιστικά σώματα μπροστά, με τους προβολείς Led να ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό .Η χαρακτηριστική εξάγωνη μάσκα είναι πλέον μεγαλύτερη και περιβάλλεται από ένα μαύρο πλαίσιο το οποίο κάνει την διαφορά. Στην θέση των φώτων στάθμευσης υπάρχουν πλέον κάθετοι αεραγωγοί οι οποίοι βελτιώνουν την αεροδυναμική.

Υπάρχουν ανασχεδιασμένα φινιστρίνια ενώ στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα είναι και αυτά τεχνολογίας Led με το μοτίβο Union Jack της Αγγλική σημαίας. Το τρίθυρο MINI έχει επιπλέον αποκτήσει νέους εξωτερικούς χρωματισμούς(Emerald Grey, Starlight Blue και Solarid Orange) ,νέες ζάντες αλουμινίου ενώ αν βάλεις το χέρι λίγο πιο βαθιά στην τσέπη μπορείας να κάνεις το δικό σου τελείως μοναδικό.


Όμως οι σχεδιαστές έβαλαν το χεράκι τους και στο εσωτερικό και το έκαναν πιο οικολογικό. Τα σπορ καθίσματα είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από ανακυκλώμενο υλικό με νέο μοτίβο που ονομάζεται Light Chequered.

Οι διαφορές εντοπίζονται στις λεπτομέρειες όπως είναι οι λιγότεροι διακόπτες αεροπορικού τύπου. Αυτό οφείλεται και στο πολυλειτουργικό τιμόνι από το οποίο γίνεται ο χειρισμός περισσότερων λειτουργιών.

Η τεχνολογία κάνει έντονη την παρουσία της χάρη στις δυο οθόνες  με τα νέα όμορφα γραφικά.Η μια ηλεκτρονική 5 ιντσών με ματ επιφάνεια βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό και αφορά τα όργανα ελέγχου. Η δεύτερη κύρια στρογγυλή οθόνη περιλαμβάνει  όλες τις λειτουργίες των ηλεκτρονικών συστήματων του αυτοκινήτου και είναι "παιχνιδιάρικη" καθώς αλλάζει το φόντο ανάλογα με την επιλογή προγράμματος. Έτσι στην επιλογή Sport το φόντο κοκκινίζει όχι από...ντροπή αλλά θέλοντας να δείξει ότι ο τρόπος οδήγησης  είναι στα ...κόκκινα. Στην «Lounge» επιλογή το χρώμα στο φόντο αλλάζει μεταξύ τιρκουάζ και μπλε πετρόλ. 

Η συνδεσιμότητα είναι πλήρης με το MINI Connected τον προσωπικό σου βοηθός  που σε υποστηρίζει, μέσω των απομακρυσμένων υπηρεσιών, στον προγραμματισμό των ταξιδιών, την εύρεση του αυτοκινήτου ακόμη και στον απομακρυσμένο έλεγχο συγκεκριμένων λειτουργιών.Το MINI αποτελεί την ψηφιακή "γέφυρα" μεταξύ του τηλεφώνου και του αυτοκινήτου  παρέχοντάς σου τις πιο χρήσιμες πληροφορίες.

Οι χώροι είναι καλοί χωρίς βέβαια να διατηρούν τα πρωτεία κυρίως για αυτούς που κάθονται στα πίσω καθίσματα. Ο χώρος  των αποσκευών είναι στα 211 λίτρα και φτάνουν έως τα 731 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.863 x 1.727 x 1.414 mm και μεταξόνιο στα 2.495 mm.)


Τα δυνατά όπλα του MINI Cooper εντοπίζονται στον κινητήρα ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα στις One (1,5 λίτρα  με 102 ίππους) και Cooper S (2,0 lt με 178 ίππους) και στην εξαιρετική οδική του συμπεριφορά που θυμίζει καρτ. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,5 λίτρων αποδίδει 136 ίππους στις 4.500-6.500 σ.α.λ. και συνδυάζεται άψογα με το 7αρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic με διπλό συμπλέκτη, που διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία αν επιθυμήσεις μεγαλύετρη συμμετοχή. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό μηχανικό σύνολο το οποίο αν και τρικύλινδρο ,έχει πολιτισμένη λειτουργία μεακόμη και όταν  φτάσεις τις στροφές στα "κόκκινα".


Με δύναμη από χαμηλά χάρη στην ροπή των 220 Nm/1.500-4.100 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 8,2 δευτερόλεπτα ,με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 208 χλμ./ώρα. Η επόμενη ευχάριστη έκπληξη έρχεται από τον τομέα της κατανάλωσης η οποία πλησιάζει με ευκολία  την μέση εργοστασιακή των 5,5 λίτρων στο πρόγραμμα οδήγησης Green. Η αλήθεια έιναι ότι εμείς κινηθήκαμε καπώς πιο...γρήγορα με αποτέλεσμα να τη ανεβάσουμε στα 6,5 με 7 λίτρα επιλέγοντας το πρόγραμμα οδήγησης Sport. (Εκπομπές CO2: 125 γρμ./χλμ.)   


Όμως αυτό που μας εντυπωσίασε περισσότερο κατά την διάρκεια της οδήγησης ήταν η οδική του συμπεριφορά, η οποία πλαισιώνεται από το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων .Ακόμη και όταν κινηθήκαμε σε γρήγορους ρυθμούς το MINI Cooper έμοιαζε σαν να είναι ..."κολλημένο" στην άσφαλτο. Το τιμόνι μας έδινε πολύ καλή πληροφόρηση, αποκρινόταν άμεσα στις εντολές μας ενώ οι κλίσεις στις στροφές ήταν ελάχιστες. 


Η ρύθμιση των αναρτήσεων(Adaptive Suspension η οποία διατίθεται για πρώτη φορά προαιρετικά και στo Cooper ) ήταν προσανατολισμένη στην σπορ οδήγηση χωρίς όμως να κουράζει στην καθημερινότητα. Για να καταλάβετε τον τρόπο που συμπεριφέρεται το MINI Cooper στον δρόμο απλά πρέπει να φέρετε στο μυαλό σας την οδική συμπεριφορά ενός Go-Kart.

Την ίδια στιγμή το MINI Cooper ταξιδεύει σαν βέλος στον ανοιχτό δρόμο ενώ όποτε χρειαστήκαμε τα φρένα αυτά αποδείχθηκαν άμεσα και δυνατά.Σε τελική ανάλυση το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι τόσο άκαμπτο και το στήσιμο τόσο καλό που καταλαβαίνεις ότι "σηκώνει" πολλά άλογα παραπάνω.


Το MINI Cooper ανανεώθηκε αισθητικά διατηρώντας την αυθεντικότητα του.έχειν πλόύσιο εξοπλσιμό άνεσης και ασφάλειας  Ανανεώθηκε αισθητικά και μπορείτε να το αποκτήσετε σε τιμές που ξεκινούν από τα 21520 ευρώ. Είναι εντυπωσιακή η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού η οποία ανεβάζει όμως και ανάλογα την τιμή. όλα αυτά αν θέλετε να κάνετε το δικό σας MINI Cooper μοναδικό.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top