Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Citroen C3 1.5 BlueHDi 100 ίπποι 

Είναι στυλάτο, άνετο και οικονομικό

Citroen C3 1.5 BlueHDi 100 ίππoι ανανεωμένο δοκιμή

H Citroen από την πρώτη στιγμή που παρουσίασε το C3 επιβεβαίωσε τη φήμη της ότι φτιάχνει αυτοκίνητα που διαθέτουν νεανικό στυλ αλλά έχουν και tredy χαρακτήρα.Όμως όσο όμορφο και ανα είναι ένα μοντέλο στο πέρασμα των χρόνων χρειάζεται ένα face lifting προκειμένου να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. 


Η ανανέωση δεν άλλαξε την φυσιογνωμία του μοντέλου καθώς οι αλλαγές είναι διακριτικές αλλά άμεσα αναγνωρίσιμες. Μάλιστα η σχεδίαση τώρα πλησίασε ακόμη περισσότερο στο εμπνευσμένο πρωτότυπο Citroen Cxperience. Οι πλαστικές επεμβάσεις εντοπίζονται στη νέα μάσκα ψυγείου με την η δεύτερη γραμμή χρωμίου που αποτελεί προέκταση του σήματος  της Citroën έχει κατεύθυνση προς τα κάτω.

Τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led  με νέα  χρωματιστή λωρίδα να  περιβάλλει τα φώτα ομίχλης .Οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες συμπληρώνουν τη νέα εικόνα.  

Στο πλάι τα τρία Airbumb είναι ανασχεδιασμένα και πιο"φουκωμένα" και πίσω τα φωτιστικά σώματα είναι 3D.Το σήμα της Citroen έχει γυαλιστερό μαύρο χρώμα και πλαισιώνεται από χρώμιο.  Συναντάμε και δυο νέους χρωματισμούς  για το εξωτερικό, το Elixir Red και το Spring Blue . Συνολικά οι συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις για να εξατομικεύσεις το C3 σου είναι 97 ενώ έχουν προστεθεί και νέες ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών.      


Περνώντας στο εσωτερικό δυσκολεύεσαι να βρεις τις διαφορές σε σχέση με το παρελθόν. Υπάρχει η νέα επιλογή φινιρίσματος Techwood η οποία έχει επένδυση «ξύλου» και μια δεύτερη η Emerald που τονίζει τον δυναμικό χαρακτήρα του μικρού Γάλλου. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής 7 ιντσών με πολλές λειτουργίες.

Η τεχνολογία Mirror Screen συνδέει το ανανεωμένο C3 με Android Auto και με Apple CarPlay. Τα στοιχεία συνδεσιμότητας είναι πλούσια με τα συστήματα Connect Assist, Connect Nav για την πλοήγηση ,το Connect Play για το σύστημα infotainment. Από την κεντρική οθόνη γίνεται και ο χειρισμός του πακέτου ασφάλειας.

Περιλαμβάνει συνολικά 12 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας μεταξύ των οποίων keyless entry, αυτόματο φρενάρισμα όταν αναγνωριστεί εμπόδιο ,σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων, σύστημα διατήρησης λωρίδας ,κάμερα οπισθοπορείας ,οι ασθητήρες μπροστά, το  Hill Start Αssist και προσαρμοζόμενο cruise control .

Οι επιβάτες έχουν στην διάθεση τους καλούς χώρους αλλά περισσότερη άνεση με την προσθήκη των καθισμάτων Advanced Comfort με το αφρώδες υλικό. Η πρακτικότητα εντοπίζεται και στις πολλές θέσεις για τα μικροαντικείμενα όπως είναι οι μεγάλες θήκες στις πόρτες , οι δυο ποτηροθήκες και το κενό στο ταμπλό λόγω έλλειψης διακοπτών. Για τις αποσκευές υπάρχουν διαθέσιμα 300 λίτρα τιμή που είναι από τις μεγαλύτερες της κατηγορίας. 


Στην "καρδιά" του ανανεωμένου C3 της δοκιμής μας υπήρχε ο γνωστός  1,5 BlueHDi diesel κινητήρας των 100 ίππων στις 3750 σ.α.λ. με επιλεκτικό σύστημα κατάλυσης και υγρό εξάτμισης Adblue που καλύπτει τις νέες αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.Οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 86 γρ./χλμ. τιμή που το απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας.Το μοτέρ συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με την τελυταία να έιναι πιο μακριά προς όφελος της οικονομίας.

Η ροπή των 250 Nm στις 1.750 σα.λ. δίνει μεγάλη ελαστικότητα από χαμηλά και σε βοηθά να κινείσαι με περίσσια δύναμη στα στενά της πόλης. όσο για τις επιδόσεις τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,2 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 188 χλμ.ώρα. Το πιο σημαντικό ήταν η μειωμένη μέση κατανάλωση καυσίμου η οποία χωρίς υποχωρήσεις στο πάτημα του δεξιού πεντάλ κυμάνθηκε γύρω στα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.


Στο δρόμο είδαμε ότι το ανανεωμένο Citroen Ce ήταν προσανατολισμένο στην άνεση. Η αίσθηση οδηγού και επιβατών ήταν ότι κινούνται πάνω σε ένα... χαλί και αυτο οφειλόταν τόσο στην αφράτη ρύθμιση της ανάρτησης όσο και στα νέα "αφράτα"-με όλη την σημασία της λέξης - καθίσματα.

Το  C3 είναι διαίτερα εύχρηστο αυτοκίνητο και ευέλικτο μέσα στην πόλη  με ελαφρύ τιμόνι που δίνει καλή πληροφόρηση. Η ρύθμιση της ανάρτησης (McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω)  δεν επιτρέπει μεγάλες κλίσεις στις στροφές ενώ ο πίσω ημιάκαπτος άξονας "φιλτράρει" ικανοποιητικά τις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς ενοχλητικές αναπηδήσεις.

Το ανανεωμένο Citroen C3  1.5 BlueHDi 100 ίπποι είναι καλοτάξιδο και στις μεγάλες αποστάσεις με εξαιρετική ποιότητα κύλισης που αφήνει ξεκούραστους τους επιβάτες μετά από αρκετές ώρες οδήγησης. Τα φρένα με αεριζόμενους δίσκους μπροστά και δίσκους πίσω  αποδείχθηκαν δυνατά και αποτελεσματικά με δίσκους σε όλους τους τροχούς. Οι τιμές για το σικάτο πετρελαιοκίνητο C3 ξεκινούν από τις 16750 ευρώ.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top