Συνέντευξη με τον Γιάννη Μεθενίτη υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων της Nissan

Τι μας αποκαλύπτει

Nissan Γιάννης Μεθενίτης συνέντευξη

Η σημερινή συνέντευξη αφορά τον κύριο Γιάννη Μεθενίτη υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων της Nissan. Ανήκει στα στελέχη των επιχειρήσεων που ότι ώρα και αν τον πάρεις τηλέφωνο για να του ζητήσεις πληροφορίες για τα μοντέλα της εταιρείας που εκπροσωπεί ή για να σου λύσει καποιο θέμα που δημιουργήθηκε κατά την διάρκεια της δοκιμής των νέων μοντέλων της Nissan, είναι πάντα εκεί για να σου δώσει μια λύση. Ο Γιάννης Μεθενίτης γεννήθηκε στην Αθήνα, είναι παντρεμένος και έχει δύο γιους. Είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και εργάζεται για πάνω από 15 χρόνια  στο χώρο του αυτοκινήτου, έχοντας πλούσια εμπειρία από θέσεις ευθύνης, τις οποίες κατείχε.

Στην Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. εργάζεται από το 2008, αρχικά ως Brand Manager της INFINITI (της μάρκας πολυτελών αυτοκινήτων της Nissan), ενώ από το 2011 βρίσκεται στη θέση του υπευθύνου δημοσίων σχέσεων. Στο ελεύθερο χρόνο του, ασχολείται με το υποβρύχιο ψάρεμα και την ποδηλασία. Έτσι λοιπόν στην πρώτη συνέντευξη που του κάναμε, τον "ρίξαμε στα βαθιά" ζητώντας του απαντήσεις σε αρκετά δύσκολα ερωτήματα.Πάμε να δούμε τι μας αποκάλυψε για τα νέα μοντέλα που έρχονται αλλά και πως αντιμετώπισε η Ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan του κυρίου Θεοχαράκη την μεγάλη κρίση που έφερε η πανδημία. 

Ποιά ήταν η πιο δύσκολη στιγμή που αντιμετωπίσατε από την θέση του υπευθύνου δημοσιών σχέσεων της Nissan  Νικ. Ι. Θεοχαράκης; 

Ο τομέας της επικοινωνίας έχει συνεχώς προκλήσεις και ιδιαιτερότητες. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια δύσκολη στιγμή, καθώς θέλω να τις αντιμετωπίζω ευθέως και δυναμικά,  με αποτελεσματικό τρόπο και πάντοτε με μια αισιόδοξη ματιά. Σε αυτό επιδρά καταλυτικά τόσο η διοίκηση της εταιρείας, όσο και η ομάδα των συνεργατών μου, χάρη στην εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπό μου, αλλά και στην υποστήριξη που παρέχουν στο έργο μου.  

Πόσο επηρέασε η πανδημία τις πωλήσεις της εταιρείας, αν ακυρώθηκαν παραγγελίες και αν υπήρχε εκ μέρους των πελατών δυσκολίες στην πληρωμή των υποχρεώσεων όσον αφορά το service ; Πως αντιμετωπίσατε την κρίση;   

Αναμφισβήτητα οι απώλειες στον κλάδο μας, από τότε που μπήκαμε στην φάση αντιμετώπισης της πανδημίας, είναι πολύ μεγάλες.  Σε κάθε περίπτωση, αφενός χάρη στον σωστό προγραμματισμό των παραγγελιών μας στο εργοστάσιο και αφετέρου υιοθετώντας μια δυναμική εμπορική πολιτική, τόσο στις πωλήσεις όσο και στο after sales, έχουμε καταφέρει να κρατήσουμε κοντά μας τους πελάτες μας. Αυτό φαίνεται και από τα πρόσφατα στοιχεία των ταξινομήσεων για το 2020, όπου αν και κινηθήκαμε πτωτικά, όπως άλλωστε και η πλειονότητα της αγοράς, εντούτοις καταφέραμε να αυξήσουμε το μερίδιο μας.  

Σε αυτό το σημείο επιτρέψτε μου να τονίσω ότι ακόμα και αν χάνεται αυτή την περίοδο ένας μεγάλος αριθμός πωλήσεων, εκτιμώ πως αυτό είναι παροδικό και μόλις αρχίσει η ελληνική οικονομία να επιστρέφει στην κανονικότητα, το ίδιο θα συμβεί και στον κλάδο μας. Γι’ αυτό συνιστώ στους υποψήφιους αγοραστές, ακόμα και σε αυτή την περίοδο που διανύουμε, να μην διστάσουν να κάνουν έρευνα αγοράς, καθώς οι προσφορές που τρέχουν είναι άκρως δελεαστικές, όπως το δικό μας μοναδικό πακέτο προνομίων και υπηρεσιών  “Nissan 5+5+5”.  

Ποια είναι τα νέα μοντέλα που περιμένουμε μέσα στο 2021; 

Μέσα στο 2021, αναμένουμε την τρίτη γενιά του Nissan QASHQAI, του μοντέλου που ίδρυσε την κατηγορία των compact crossovers και που άλλαξε το πρόσωπο της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτων. Ήδη οι τελικές προετοιμασίες για το ολοκαίνουργιο μοντέλο βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και εκτιμούμε πως θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του τρέχοντος εξαμήνου.  

Παράλληλα, στα τέλη του 2021, αναμένουμε το ARIYA,  το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό coupé crossover της Nissan. Ενσωματώνοντας τους τρεις βασικούς πυλώνες του Nissan Intelligent Mobility (Intelligent Power, Intelligent Drive και Intelligent Integration), το ARIYA συνδυάζει την  προηγμένη τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων με ένα νέο επίπεδο απρόσκοπτης συνδεσιμότητας και αλληλεπίδρασης μεταξύ ανθρώπου και μηχανής, προσφέροντας μια εντελώς νέα εμπειρία οδήγησης. Πρόκειται για  ένα εντυπωσιακό μοντέλο που θα προσφέρει πανίσχυρη επιτάχυνση, ομαλή, αθόρυβη λειτουργία, καθώς και ένα εσωτερικό με μια φιλόξενη, πολυτελή ατμόσφαιρα, που όμοιό του δεν έχουμε δει στην αγορά. 

Ένα από τα πιο σημαντικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα είναι το LEAF; Σε ποιο σημείο βρίσκονται οι πωλήσεις και τι πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον όσον αφορά την αυτονομία; Τι γίνεται με τα ταξί;  

To Nissan LEAF είναι ένα αυτοκίνητο φαινόμενο. Εκτός του ότι αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής, κατάφερε, μέσα σε μια δεκαετία, να ξεπεράσει το μισό εκατομμύριο σε πωλήσεις, με τους κατενθουσιασμένους οδηγούς του να έχουν συνεισφέρει στην αποφυγή 2,5 εκατομμύριων τόνων CO2 κάθε χρόνο στην ατμόσφαιρα, διανύοντας παράλληλα τόσα   χιλιόμετρα που αρκούν για να ταξιδέψουν 400.000 φορές γύρω από την Υφήλιο!  

Στην Ελλάδα, χάρη στο πρόγραμμα κινήτρων και προνομίων «Κινούμαι Ηλεκτρικά» που πρόσφατα θέσπισε η κυβέρνηση, το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού για το δημοφιλές μας μοντέλο,  αυξάνεται μέρα με την μέρα. Σε ότι αφορά την αυτονομία του, τώρα είναι διαθέσιμο  με την μεγαλύτερη μπαταρία των 62 kWh που αποδίδει έως 528 χλμ. Το Nissan LEAF, αποτελεί την αιχμή του δόρατος της στρατηγικής Intelligent Mobility της Nissan, καθώς διαθέτει πλήθος νέων, καινοτόμων τεχνολογιών, όπως το Nissan ProPILOT, το ProPILOT Park και το e-Pedal, τα οποία αποδεικνύονται ιδιαίτερα δημοφιλή στους αγοραστές του.   

Στο μέλλον, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα εξελίσσονται συνεχώς, προσφέροντας μεγαλύτερη αυτονομία και ακόμα υψηλότερες επιδόσεις. Άλλωστε, καθώς η ζήτηση του καταναλωτικού κοινού για EVs θα αυξάνεται, όπως και η ανάγκη να ενσωματωθούν τα ηλεκτρικά οχήματα στην καθημερινή μας ζωή, η Nissan έχει δεσμευτεί να αναπτύξει προηγμένα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα με τεχνολογίες που βοηθούν τους οδηγούς να αισθάνονται πιο σίγουροι, συνδεδεμένοι και ενθουσιασμένοι, διαμορφώνοντας παράλληλα τις εξελίξεις στη βιώσιμη κινητικότητα. 

Ειδικά για τον κλάδο των ταξί, το LEAF έχει αποδείξει την αξία του σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, προσφέροντας ασύγκριτης ποιότητας και οφέλους υπηρεσίες,  τόσο στους επαγγελματίες αυτοκινητιστές  και στο επιβατικό κοινό, όσο και στο περιβάλλον. Ειδικά στην Ελλάδα, η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. είχε το προνόμιο και την τιμή να  παραδώσει πρόσφατα το πρώτο ηλεκτρικό ταξί στην Ελλάδα, ένα LEAF με την μπαταρία των 62KWh,  που ήδη κυκλοφορεί στους δρόμους της Αθήνας. Είμαστε σίγουροι ότι το εγχείρημα αυτό θα βρει σύντομα και άλλους μιμητές, σε όλη την Ελλάδα,  καθώς το χαμηλό κόστος χρήσης του μοντέλου, σε συνδυασμό με τις ανέσεις του, την ποιότητα κύλισής του και τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει, πρακτικά το καθιστούν χωρίς αντίπαλο!  

Υπήρξαν δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι η Nissan σκοπεύει να φύγει από την Ευρώπη και την Ελλάδα. Τι απαντάτε; 

Η Nissan παραμένει απόλυτα αφοσιωμένη στην ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων της  στην Ευρώπη,  ως μέρος των συνεχιζόμενων προσπαθειών της να καταστήσει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες  πιο ανταγωνιστικές. Μάλιστα, σύμφωνα με τις πρόσφατες θετικές εξελίξεις, στο πλαίσιο της συμφωνίας του Ηνωμένου Βασιλείου για την αποχώρησή του από την ΕΕ, η Nissan όχι μόνο θα συνεχίσει την κατασκευή οχημάτων στο εργοστάσιό της στο Sunderland, αλλά θα επενδύσει και στην κατασκευή μπαταριών για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της. Να σημειωθεί ότι στο συγκεκριμένο εργοστάσιο κατασκευάζεται το νέο Juke, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει οι προετοιμασίες για  την παραγωγή  της επόμενης γενιάς του Qasqhai, με μια επένδυση που θα ξεπεράσει συνολικά τις 400 εκατομμύρια στερλίνες.  Και φυσικά, η Nissan επιμένει στον περαιτέρω “εξηλεκτρισμό” της γκάμας των μοντέλων της,  με το λανσάρισμα νέων προϊόντων να βρίσκεται ήδη καθ’ οδόν. 

Ειδικά στην Ελλάδα, η επιτυχημένη συνεργασία της Nissan – NΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. με την Nissan International S.A. είναι πιο ισχυρή από ποτέ, καθώς φέτος συμπληρώνονται 60 χρόνια αντιπροσώπευσης της Ιαπωνικής φίρμας στην χώρα μας. Η αντιπροσώπευση αυτή ήταν η πρώτη για την Nissan σε ολόκληρη την Ευρώπη και μια από τις σημαντικότερες έως σήμερα. Συνέβαλε στη διάδοση των Ιαπωνικών αυτοκινήτων και την υπεροχή της Nissan μεταξύ των ιαπωνικών εταιρειών όπου,  ειδικά στην Ελλάδα, το όνομα της μάρκας είναι συνώνυμο της αξιοπιστίας, της ασφάλειας και της τεχνολογικής υπεροχής.   

Όσον αφορά  τα δημοσιεύματα περί αξιοποίησης του εργοστασίου στον Βόλο από εταιρεία που σκοπεύει να κατασκευάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα τι ισχύει; 

Η πρόσφατη υπογραφή Επιστολής Πρόθεσης Συνεργασίας ανάμεσα στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Next e.GO και το Enterprise Greece, αναμφίβολα δημιουργεί ένα ευοίωνο κλίμα για επενδύσεις στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα, μετά από αρκετές δεκαετίες αδράνειας. Ως γνωστό, ο Όμιλος Θεοχαράκη με την ΤΕΟΚΑΡ Α.Β.Ε.Ε.,  πρωτοστάτησε στην παραγωγή αυτοκινήτων από το 1976, αποτελώντας έναν από τους κορυφαίους παραγωγούς  αυτοκινήτων, με περισσότερα από 170.000 αυτοκίνητα με τα σήματα Datsun – Nissan της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, να έχουν εξέλθει από τις γραμμές συναρμολόγησής του. 

Οι εγκαταστάσεις της ΤΕΟΚΑΡ Α.Β.Ε.Ε.  στον Βόλο διαθέτουν μια ιδανική γεωγραφική θέση, με δυνατότητα συνδυασμένων μεταφορών (λιμάνι, σιδηρόδρομος, οδικό δίκτυο), συγκροτώντας  μια πλειάδα ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων για επενδύσεις αυτής της κατηγορίας.Σε μια περίοδο που η προσέλκυση επενδύσεων αποτελεί κοινό τόπο, ο Όμιλος Θεοχαράκη, έχοντας μια πλούσια κληρονομιά αλλά και παρουσία στα αυτοκινητικά δρώμενα, είναι ανοιχτός στη διερεύνηση και πρόθυμος να συμμετάσχει σε κάθε ενδεχόμενη συνεργασία που θα οδηγούσε στην επαναδραστηριοποίηση της μονάδας του Βόλου, με πολλαπλά οφέλη στην οικονομία και την κοινωνία. 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top