Ένας...μαχητής στο τιμόνι της επικοινωνίας του BMW Group στην Ελλάδα 

Αποκαλύπτει πότε έρχονται τα νέα μοντέλα της εταιρείας στην Ελλάδα 

BMW Κωνσταντίνος Διαμαντής διευθυντής εταιρικής επικοινωνίας συνέντευξη

Το όνομα του είναι Κωνσταντίνος Διαμαντής και ξεκίνησε την συνεργασία του με το BMW Group Hellas το Μάιο του 2014 ως διευθυντής εταιρικής επικοινωνίας.Το βιογραφικό του πλούσιο καθώς είναι κάτοχος μεταπτυχιακού σε marketing από το Brunel University, Ηνωμένο Βασίλειο.Eίναι κάτοχος πτυχίου σε διοίκηση επιχειρήσεων με εξειδίκευση marketing management – Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος (Deree College).Διαθέτει πολυετή εμπειρία ως account manager σε διαφημιστικές εταιρείες (ATL, BTL και digital), εταιρείες οργάνωσης εκδηλώσεων και promotion, τηλεόραση, consulting και δημόσιες σχέσεις. Είναι η...φωνή της εταιρείας σε όλα τα μέσα επικοινωνίας και μπορούμε να πούμε ότι τα καταφέρνει με μεγάλη επιτυχία καθώς έχει μάθει στην ζωή του να μάχεται για το καλύτερο.  


Εμείς οι δημοσιογράφοι τον ..."φοβόμαστε" και λίγο. Ο Κωνσταντίνος Διαμαντής είναι εκτός από την δουλειά του και σε άλλο τομέα μαχητής, καθώς ασχολείται με το Kickboxing 8 χρόνια (από 1995-1998 και 2017 μέχρι σήμερα ) ενώ είναι και κάτοχος καφέ ζώνης.Πάντως όταν τον ρωτήσαμε αν ασχολήθηκε με το  Kickboxing για να...δέρνει μας απάντησε χαμογελώντας: "το αντίθετο".Του αρέσει σαν άθλημα καθώς όπως λέει και ο ίδιος "προσφέρει εξαιρετική εκγύμναση, φυσική κατάσταση, ενισχύει την αυτοσυγκέντρωση, απαιτεί γρήγορα αντανακλαστικά και άμεση αντίδραση." Εντάξει όσον αφορά το...ξύλο ,πλάκα κάνουμε καθώς ο κύριος Διαμαντής σε προσωπικό επίπεδο είναι ένας ήρεμος άνθρωπος, χαμηλών τόνων και τυπικός στην δουλειά του. Ας πάμε λοιπόν να μιλήσουμε μαζί του για τα σχέδια της BMW, την στρατηγική που ακολουθεί αλλά και τα νέα μοντέλα που έρχονται στην Ελλάδα.


Είναι η πρώτη φορά που είδαμε να διαφημίζονται αυτοκίνητα της BMW με διάσημους αθλητές και μοντέλα ήταν δική σας ιδέα και αν ναι πως το σκεφτήκατε;

Το BMW Group συνεργάζεται με πρωτοπόρους από διάφορους τομείς όπως μόδα, κινηματογράφος, αθλητισμός, μουσική, e-gaming κ.α., για να ενισχύσει την προβολή σημαντικών μοντέλων και να διαμορφώσει τις τάσεις που θα προκύψουν στο άμεσο μέλλον. Πρόσφατο παράδειγμα, ο πολυβραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός του Χόλυγουντ, Christoph Waltz, να "αποκαλύπτει" τις ψηφιακές καινοτομίες στο εσωτερικό της νέας BMW iX. Στο ίδιο μήκος κύματος κινούμαστε τα τελευταία χρόνια και στην Ελληνική αγορά με αντίστοιχες συνεργασίες καταξιωμένων προσώπων από διαφορετικούς χώρους. Αξίζει να αναφερθεί ότι πολλοί από αυτούς είναι "φανατικοί θαυμαστές" και ιδιοκτήτες μοντέλων BMW και ΜΙΝΙ.

Πάντα υπήρχε μια στρατηγική στις πωλήσεις. Ποια δυνατά σημεία των αυτοκινήτων BMW & MINI προβάλατε για να τα προτιμήσουν οι πελάτες;

Όλα τα μοντέλα BMW και ΜΙΝΙ έχουν τη δική τους ταυτότητα, που προκύπτει από ένα μοναδικό συνδυασμό απαράμιλλης πολυτέλειας, ασυναγώνιστης ποιότητας κατασκευής, υψηλής αισθητικής και καινοτόμων τεχνολογιών ασφάλειας και συνδεσιμότητας. Στο DNA της μάρκας BMW βρίσκεται πάντα ο οδηγοκεντρικός σπορ χαρακτήρας, ενώ για την ΜΙΝΙ είναι η γνωστή go-kart αίσθηση σε συνδυασμό με το διαχρονικό design που παραμένει πάντα φρέσκο. Από εκεί και πέρα, εστιάσαμε στη διαμόρφωση ελκυστικών πακέτων εξοπλισμού για μοντέλα (όπως η BMW Σειρά 1, Χ1, Χ2, ηλεκτρικό ΜΙΝΙ, νέο ΜΙΝΙ Countryman), αλλά και για συγκεκριμένα Plug-in υβριδικά μοντέλα που έχουν υψηλή απήχηση στους Έλληνες καταναλωτές. Σε συνεργασία πάντα με την BMW Financial Services προσφέρουμε ευέλικτες χρηματοοικονομικές λύσεις και υπηρεσίες σε όλους τους πελάτες μας καλύπτοντας την κάθε τους ανάγκη.

Ποια νέα μοντέλα θα δούμε μέσα στο 2021;

Φέτος, αναμένουμε νέα συναρπαστικά μοντέλα που προβλέπουμε ότι θα ενθουσιάσουν τους πελάτες μας. Από τα πιο σημαντικά μοντέλα BMW είναι η νέα BMW iΧ3, που είναι και η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική BMW X με μηδενικούς ρύπους και 460 km αυτονομία (WLTP), ενώ το δυνατό ‘χαρτί’ μας είναι η εντυπωσιακή BMW iX που ενσαρκώνει μία νέα φιλοσοφία σχεδίασης, βιωσιμότητας, οδηγικής απόλαυσης, ευελιξίας και πολυτέλειας για το BMW Group. Η γκάμα των μοντέλων BMW X θα ενισχυθεί με ανανεωμένες Χ3 και Χ4 (και σε Μ εκδόσεις) ενώ το M Division πρόκειται να παρουσιάσει τις ‘εκρηκτικές΄ Μ3 Competition, Μ4 Coupe και Cabrio Competition αλλά και την M5 CS. Πρόσφατα υποδεχθήκαμε την επιβλητική BMW Σειρά 4 Coupe στην Ελληνική αγορά και αναμένουμε επίσης τα αντίστοιχα μοντέλα Gran Coupe και Cabrio.

Η ΜΙΝΙ πρόκειται να συνεχίσει το δικό της success story στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου με το ανανεωμένο MINI Countryman που διατίθεται ήδη με πιο αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel αλλά και σε Plug-in υβριδική έκδοση με το MINI Cooper SE Countryman ALL4. Το ανανεωμένο 3θυρο και 5θυρο ΜΙΝΙ μαζί με το MINI Cabrio αναμένονται με ανυπομονησία το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς με νέες στιλιστικές προσθήκες, πλούσιο εξοπλισμό και ψηφιακές υπηρεσίες. 

Πως «κινούνται» τα plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα BMW & MINI στην Ελληνική αγορά;

Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα (Ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά) BMW και ΜΙΝΙ συνεχίζουν να παρουσιάζουν υψηλή αύξηση πωλήσεων στην Ελληνική αγορά. Το 2020 διατηρήσαμε την πρωτοκαθεδρία μας στη συγκεκριμένη κατηγορία, με το μερίδιο μας να ισοδυναμεί με 22,5% στο σύνολο της αγοράς και 44,9% στην κατηγορία πολυτελών μοντέλων (προκαταρκτικά αποτελέσματα ΣΕΕΑ). Διαθέτουμε ήδη 10 μοντέλα σε 17 διαφορετικές εκδόσεις στην κατηγορία των Plug-in Hybrid για καθημερινή οδήγηση μηδενικών εκπομπών ρύπων με φορολογικά οφέλη, ενώ προσφέρουμε στους πελάτες μας τη «Δύναμη της Επιλογής», με μία ολοκληρωμένη γκάμα μοντέλων βενζίνης, diesel, plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών που είναι άκρως αποδοτικά και ‘μιλάνε’ στο συναίσθημα. 

Τι πρόκειται να «αλλάξει» για το BMW Group Hellas τη νέα χρονιά; 
Τη νέα χρονιά, οι πελάτες μας θα βρίσκονται στο επίκεντρο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και αποφάσεών μας με νέες καινοτόμες υπηρεσίες που θα ικανοποιούν τις υψηλότερες προσδοκίες τους. Στοχεύουμε στη μεγιστοποίηση της απόδοσης και στη βελτιστοποίηση των IT συστημάτων μας, ώστε να ανταποκρινόμαστε πιο άμεσα στις διαφορετικές απαιτήσεις τους. Τον περασμένο Νοέμβριο παρουσιάσαμε την καινοτόμα ψηφιακή πλατφόρμα ‘EVE’ (Emotion Virtual Experience), με τη συναρπαστική, νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ‘ανοίγει’ νέους ορίζοντες για την Εμπειρία του Πελάτη (Customer Experience) που πλέον έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει το μοντέλο BMW και ΜΙΝΙ με τον εξοπλισμό της αρεσκείας του από το σαλόνι του σπιτιού του! Σύντομα, θα υπάρξει και δυνατότητα για online παραγγελίες νέων και μεταχειρισμένων μοντέλων μέσω του Επίσημου Δικτύου Εμπόρων μας, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο.

Πολύ συζήτηση γίνεται για την συνεργασία με bloggers και influencers με αντιδράσεις μάλιστα από τους παραδοσιακούς δημοσιογράφους του αυτοκινήτου. Γιατί στραφήκατε σε αυτή την συνεργασία; 

Η συνεργασία μας με bloggers και influencers ουδέποτε άλλαξε την προτεραιοποίηση και τις επαγγελματικές ‘ισορροπίες’ που έχουμε με τους δημοσιογράφους ειδικού τύπου της αγοράς αυτοκινήτου. Οι αντιδράσεις αυτές ενδεχομένως να επήλθαν από ‘ανενεργούς’ εκπροσώπους Μέσων, αλλά σε κάθε περίπτωση οι influencers / bloggers απευθύνονται στο δικό τους μοναδικό κοινό που τους ‘ακολουθεί’ πιστά. Ένας αθλητής ή ένας καλλιτέχνης εκτός του χώρου του αυτοκινήτου έχει την ικανότητα να αντιληφθεί μία άλλη οπτική ενός μοντέλου και να κατανοήσει με διαφορετικό τρόπο τα μοναδικά χαρακτηριστικά που το αναδεικνύουν.

Για τον παγκόσμιο πρωταθλητή του Kickboxing Μιχάλη Ζαμπίδη, ήταν οι δυναμικές επιδόσεις της Σειράς 3, για τη λαμπερή Ηλιάνα Παπαγεωργίου από το χώρο της μόδας, ήταν οι σχεδιαστικές γραμμές της Σειράς 1, για τον πολυτάλαντο ηθοποιό Αποστόλη Τότσικα, η ελευθερία της έκφρασης μέσω της Z4 Roadster, και για τον ταλαντούχο φωτογράφο υποβρύχιων λήψεων Στέφανο Κόντο, οι αποδράσεις στη φύση με το νέο ΜΙΝΙ Countryman. Αυτές οι ‘οπτικές’ έχουν τη δική τους δυναμική και απήχηση στο κοινό και διαφέρουν από την αντίστοιχη προσέγγιση και αποτύπωση των εκπροσώπων του ειδικού Τύπου. Όπως καταλαβαίνετε, ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες αυτοκινήτου παγκοσμίως που διαμορφώνει τις τάσεις της ατομικής μετακίνησης και σε έναν ψηφιακό κόσμο που κυριαρχούν πλέον τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter κ.α.), εξετάζουμε τρόπους που ενδυναμώνουν την επικοινωνία μας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε πολλά διαφορετικά κοινά. 
  
Πόσο σημαντική είναι η «Επικοινωνία» για μία εταιρία αυτοκινήτου;

Η «Επικοινωνία» ή Δημόσιες Σχέσεις αν προτιμάτε, είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ της εταιρείας και του εξωτερικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται (ΜΜΕ, Κοινωνία, Πολιτεία, Επιχειρηματικός Τομέας). Εξ ίσου σημαντική είναι η εσωτερική αμφίδρομη «Επικοινωνία» μεταξύ των τμημάτων προκειμένου να υπάρχει αξιόπιστη και έγκυρη πληροφόρηση από την εταιρεία στην αγορά για νέα προϊόντα, υπηρεσίες, προωθητικές ενέργειες πωλήσεων, γενική ενημέρωση, στρατηγικές συνεργασίες, κ.ο.κ. Ως επί των πλείστων, το τμήμα Επικοινωνίας σε μία εταιρεία αυτοκινήτου οφείλει να διατηρεί εναρμονισμένες Σχέσεις με τα Μέσα και υποχρεούται να παρέχει άμεση, αξιόπιστη και έγκυρη ενημέρωση σε δημοσιογράφους, εκπροσώπους Μέσων και άλλους φορείς, προκειμένου με τη σειρά τους να ενημερώσουν τους καταναλωτές και το ευρύ κοινό για τις δραστηριότητες της εταιρείας. Συλλέγει επίσης σημαντικές πληροφορίες (ανατροφοδότηση) από την αγορά και τις παρέχει για τη λήψη αποφάσεων όπου και όταν είναι απαραίτητο. Σε κάθε περίπτωση όμως η «Επικοινωνία» πρέπει να είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες, ιδιαιτερότητες και δεδομένα της τοπικής αγοράς αυτοκινήτου.  


  
Ποιες είναι οι προβλέψεις σας για την αγορά αυτοκινήτου το 2021;  

Τη δεδομένη χρονική στιγμή, είναι αρκετά νωρίς για να κάνουμε οποιαδήποτε ασφαλή πρόβλεψη σχετικά με την πορεία της αγοράς αυτοκινήτου το 2021. Η πανδημία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε όλες τις χώρες και παρακολουθούμε στενά τις επίσημες συζητήσεις των ειδικών της Υγείας. Η εκτίμησή μας είναι ότι για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς και όσο συνεχίζεται το lockdown που περιορίζει τις μετακινήσεις, θα επικρατεί μία υποτονική κατάσταση με αρνητικές οικονομικές συνέπειες για αμέτρητες επιχειρήσεις, επαγγελματίες και εργαζόμενους. Θέλω να πιστεύω όμως ότι όσο θα πλησιάζουμε προς την άνοιξη, θα βλέπουμε περισσότερες δραστηριότητες (παρουσιάσεις, εκδηλώσεις, εκθέσεις, δοκιμές κλπ.) από εταιρείες του χώρου και ο ρυθμός πωλήσεων συνεχώς θα αυξάνεται. Βασικός πυλώνας της ανάπτυξης θα είναι τα Plug-in υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που συνεχώς κεντρίζουν το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού αλλά και επενδυτών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της μετακίνησης, της ενέργειας και της ηλεκτροκίνησης.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top