Γιατί έχει μόνο δύο ακτίνες το τιμόνι της νέας SKODA OCTAVIA

Έτοιμο να μπει και σε άλλα μοντέλα της 

SKODA OCTAVIA διάκτινο τιμόνι

Στο μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας της αυτοκίνησης, το τιμόνι απλά εξυπηρετούσε στο να καθορίζει ο οδηγός την κατεύθυνση του αυτοκινήτου. Τα τελευταία χρόνια έγινε πολυλειτουργικό, φιλοξενώντας πλήθος χειριστηρίων και φυσικά τον αερόσακο. Το σχήμα του είναι λίγο πολύ προκαθορισμένο, με συνήθως τρεις ή τέσσερις ακτίνες.Η SKODA παρουσίασε τη νέα OCTAVIA με ένα διάκτινο τιμόνι μετά από τρία χρόνια εξέλιξης.


 «Ένα από τα κίνητρά  για ένα τιμόνι δύο ακτίνων ήταν ό,τι το διάκτινο τιμόνι είναι πιο βολικό και πρακτικό, ενώ η τοποθέτηση των ακτίνων οριζόντια συνδέεται οπτικά με τις άλλες γραμμές του εσωτερικού», λέει ο Peter Olah, επικεφαλής εσωτερικού σχεδιασμού- αρχιτεκτονικής στη SKODA AUTO.


Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι σχεδιαστές πέτυχαν το στόχο τους: το τιμόνι δύο ακτίνων φαίνεται σαν να πλέει στο χώρο. Η συνολική διάταξη των διαφόρων στοιχείων και των άλλων σχεδιαστικών «ευρημάτων» εγγυάται πως ο οδηγός γνωρίζει πάντα τη γωνία με την οποία έχει στρέψει το τιμόνι. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο, το κάτω μέρος του τιμονιού διαθέτει ένα είδος μινιμαλιστικής τρίτης ακτίνας, που προσφέρει σαφή αίσθηση στον οδηγό ανά πάσα στιγμή για τη θέση του τιμονιού.


Επιπλέον ο συγκεκριμένος σχεδιασμός επιτρέπει την προετοιμασία μιας έκδοσης του τιμονιού με μια κανονική τρίτη ακτίνα, η οποία προορίζεται για τα σπορ μοντέλα της SKODA, δηλαδή τα RS και τις εκδόσεις Sportline και Monte Carlo. 

Το νέο τιμόνι των δύο ακτίνων παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην τέταρτη γενιά της SKODA OCTAVIA αλλά σταδιακά τοποθετείται και στα άλλα μοντέλα της SKODA. Το νέο τιμόνι έχει γίνει ήδη δεκτό με πολύ θετικά σχόλια από οδηγούς της νέας SKODA OCTAVIA, κάτι που αποτυπώνεται και σε σχετικές έρευνες ικανοποίησης πελατών, στις οποίες «σκοράρει» ανάμεσα στα πιο ελκυστικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου.


 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top