Το μάρκετινγκ της BMW και Mini στην “Τhe Engine”

Δείτε τι ακριβώς περιλαμβάνει η ανάθεση

BMW Mini  “Τhe Engine”

Το BMW Group πήρε την απόφαση να αναθέσει τον Πανευρωπαϊκό λογαριασμό marketing για τα BMW και Mini στην ομάδα που έχει επικεφαλής την MediaMonks της S4 Capital του Sir Martin Sorrell.Συγκεκριμένα τρία πρακτορεία αναμένεται να αποτελούν μια  ξεχωριστή οντότητα η οποία θα ονομάζεται  την ονομασία The Engine και θα είναι αποκλειστικά αφιερωμένη στην επικοινωνιακή υποστήριξη των BMW και Mini.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της BMW, η MediaMonks αναλαμβάνει  το δημιουργικό κομμάτι αλλά και αυτό της παραγωγής  μαζί με την γερμανική Service Plan η οποία θα είναι υπεύθυνη για τεχνολογικά και data-driven στοιχεία και την εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρεία Berylls Strategy Advisors, η οποία θα αχοληθεί με το ζήτημα του επιχειρηματικού μετασχηματισμού.Η εταιρεία " The Engine"  αναλαμβάνει  και τις 26 ευρωπαϊκές αγορές του BMW Group . Σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού ειδησεογραφικού σάιτ HorizonT στην διαδικασία συμμετείχαν επίσης οι Accenture, Dentsu Aegis Network και Interpublic.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top