Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Renault Kadjar 1.3 TCe 140 ίπποι

Απλά καλύτερο από ποτέ

Renault Kadjar 1.3 TCe 140 ίπποι δοκιμή

Η συνεργασία φέρνει αποτελέσματα και μειώνει το κόστος προς όφελος και της εταιρείας αλλά και του καταναλωτή που εκμεταλλεύεται τον μεγάλο ανταγωνισμό. Τρανό παράδειγμα συνεργίας είναι το ανανεωμένο Renault Kadjar  το οποίο μοιράζεται πολλά κοινά μηχανικά μέρη με το Nissan Qashqai που πουλάει σαν "ζεστό" ψωμάκι. Η διαφορά είναι στο ότι το Γαλλικό μοντέλο δείχνει πιο φινετσάτο . Διαθέτει έναν εξαιρετικό βενζινοκινητήρα που συνανάμε και σε μοντέλα της Nissan αλλά και της Mercedes .To Kadjar κυκλοφορεί ήδη 5 χρόνια και θεωρήθηκε απαραίτητο να δεχθεί τονωτικές ενέσεις στον τομέα της εμφάνισης.


Οι πινελιές μπήκαν στην  μεγάλη μάσκα με σήμα της Renault  η οποία "κατεβαίνει"  χαμηλότερα στους ανασχεδιασμένους  προφυλακτήρες Τα  νέα φωτιστικά σώματα είναι  τεχνολογίας led (στα εξτρά η τεχνολογία full LED) .Στο πίσω μέρος θετική εντύπωση κάνει η προσθήκη της οριζόντιας  γραμμή στην πίσω πόρτα. Υπάρχουν ένθετα χρωμίου για να πολυτέλεια. Επιπλέον έχουν τοποθετηθεί ζάντες αλουμινίου νέας σχεδίασης .

Στο εσωτερικό στην κεντρική κονσόλα έχει τοποθετηθεί  νέα οθόνη αφής 7 ιντσών . Η ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα ενώ ο εξοπλισμός είναι πλουσιότερος με ψηφιακό πίνακα οργάνων , αυτόματο διζωνικό κλιματισμό,νέο σύστημα πολυμέσων με την κωδική ονομασία R-Link 2 με navigation ,κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες που βοηθούν στο παρκάρισμα.Διαθέσιμες είναι και οι  υπηρεσίες τηλεματικής Renault EASY CONNECT,  με την σύνδεση του smartphone σας ( Android Auto και Apple Carplay) με το αυτοκίνητο.Μικροαλλαγές εντοπίσαμε στο  περίγραμμα των μπροστινών  αεραγωγών και  στα εσωτερικά πάνελ στις πόρτες .


 Η εργονομία είναι εξαιρετική με τα χειριστήρια του κλιματιστικού να είναι πλέον περιστροφικά και ποιοτικά. Όπως  και στο Qashqai οι χώροι για τους επιβάτες είναι  άνετοι. Ο χώρος του πορτμπαγκάζ ξεκινά από τα 472 λίτρα. Σημαντική βελτίωση είναι η δυνατότητα  αναδίπλωσης του  πίσω καθίσματος  μέσα από το πορτμπαγκάζ  με  διαθέσιμα 1.478 λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Επιπλέον πέφτει και η πλάτη στο κάθισμα του συνοδηγού  δίνοντας  χώρο μεταφοράς για αντικείμενα μήκους έως και 2,5 m.(Διαστάσεις 4.489 x 1.836 x 1.607 mm.)


Όμως η ουσία βρίσκεται στο νέο μηχανικό σύνολο που κινεί το Renault Kadjar. Μιλάμε για τον εξαιρετικό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1332 κ.εκ. προϊόν συνεργασίας της Renault και Της Mercedes. Τετρακύλινδρος, με άμεσο ψεκασμό ,τούρμπο ,με ειδική επίστρωση στα χιτώνια για ελάχιστες τριβές, με φίλτρο μικροσωματιδίων GPF και χιλιάδες ώρες δοκιμών διακρίνεται για τις επιδόσεις του. Οικονομικός στην κατανάλωση  με  μέση δοκιμής στα 7,5 λίτρα /100 χλμ. με "βαρύ" πόδι.( Εκπομπές ρύπων CO2 134-136 γρμ./χλμ.) Η απόδοση είναι 140 ίπποι  στις 5.000 σ.α.λ. με την ροπή  στρέψης των 240 Nm να εμφανίζεται στο...ρελαντί  των 1500 σ.α.λ. Η λειτουργία του μοτέρ υποδειγματική με το 6άρι  χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με τις μακριές σχέσεις να έχει ιδαίτερα θετικό "κούμπωμα".

Ο κινητήρας στο πάτημα του γκαζιού είναι αθόρυβος με πολιτισμένη λείτουργία με αποθέματα δύναμης από χαμηλά και μέχρι τις 5500 σ.α.λ. λόγω ροπής. Βέβαια η αμεσότητα στο γκάζι μειώνεται όταν χρησιμοποιήσεις το οικονομικό πρόγραμμα οδήγησης. Δεν είναι... παράπονο καθώς στην επιλογή Eco ζητάς χαμηλότερη κατανάλωση και όχι γκάζια. Οι επιδόσεις ικανοποιούν καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,4 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 203 χλμ/ώρα.


Όποιον και να ρωτήσεις για τα προσόντα των γαλλικών αυτοκινήτων θα αναφερθεί πρώτα στην οδική συμπεριφορά. Τo Kadjar δεν μπορούσε να μείνει έξω από αυτή την διαπίστωση .Η ποιότητα κύλισης είναι εντυπωσιακή , με τη άνεση να πρωταγωνιστεί. Οι αναρτήσεις (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και  ημιάκαπτος άξονας πίσω ) έχουν διαφορετική ρύθμιση με αποτέλεσμα την βελτίωση στα κρατήματα. Ακόμη και σε δρόμους με συνεχείς στροφές  το το Kadjar αποδείχθηκε ευέλικτο , με μειωμένες κλίσεις στις στροφές χωρίς ενοχλητικές πλεύσεις στις απότομες αλλαγές πορείας. Το τιμόνι μας φάνηκε πιο γρήγορο και με καλύτερη πληροφόρηση ενώ και το σύστημα ευστάθειας όποτε χρειάστηκε έμπαινε με πιο μαλακό τρόπο.

Η αυξημένη απόσταση κατά 20 πόντους από το έδαφος και οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, 17 και 25 μοίρες  σε βοηθούν παρά την έλλειψη τετρακίνησης να κινηθείς άνετα σε κακοτράχαλα οδοστρώματα και ανώμαλους  χωματόδρομους. Για όσους ζητούν το κατιτίς παραπάνω στις εκτός δρόμους υπάρχει διαθέσιμο το Extended Grip το οποίο αποτελεί ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που συνδυάζεται με ελαστικά M+S.

Την ίδια στιγμή η έλλειψη τριγμών και εξωτερικών θορύβων δείχνει την καλή δουλεία που έχει γίνει στον τομέα της ηχομόνωσης. Το σύστημα πέδησης αποδείχθηκε άμεσο, δυνατό και ακούραστο με τους τέσσερεις δίσκους .Πάμε τώρα στο θέμα της τιμής του Renault Kadjar το οποίο είναι ασφαλέστατο σύμφωνα με τον οργανισμό Euro NCAP. Η βασική έκδοση εξοπλισμού Authentic κοστίζει 19790 ευρώ . Αμέσως μετά υπάρχει η έκδοση  Sport Edition που έχει τον πλούσιο εξοπλισμό που αναφέραμε πιο πάνω με κόστος 21390 ευρώ.


 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top