VW: το μέλλον στην ηλεκτροκίνηση με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων μίας σχέσης

Μετά την επανάσταση του αυτόματου κιβωτίου DSG

VW ηλεκτροκίνηση αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων μίας σχέσης

Τον Οκτώβριο του 2015, το εργοστάσιο στο Kassel γιόρτασε το ορόσημο της παραγωγής των 10 εκατομμυρίων κιβωτίων ταχυτήτων DSG.Το Volkswagen Group εξελίσσει συνεχώς το DSG και σήμερα προσφέρει στον πελάτη διάφορες εκδοχές.

Το DSG είναι διαθέσιμο για διαφορετικές κατηγορίες αυτοκινήτων (από μικρά πόλης έως SUV), για διάφορους κινητήρες (βενζίνης, ντίζελ ή υβριδικούς) και συστήματα μετάδοσης κίνησης (με κίνηση μπροστά ή τετρακίνηση). Το DSG είναι τώρα διαθέσιμο και για τα plug-in υβριδικά μοντέλα. Ένα παράδειγμα είναι το εξηλεκτρισμένο υβριδικό κιβώτιο έξι σχέσεων DQ400e, που χρησιμοποιείται ήδη σε μοντέλα Volkswagen και Audi, με μέγιστη ροπή εισόδου 400 Nm.


Μετά την αναβάθμιση του εργοστασίου του Volkswagen Group στο Kassel σε κέντρο για τα ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα, πλέον εκεί θα κατασκευάζονται και τα συστήματα μετάδοσης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του ομίλου Volkswagen, το e-up!, παρουσιάστηκε το φθινόπωρο του 2013. Ακόμη και τότε, το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα που εξελίχθηκε βόρεια του Hesse, ήταν η καρδιά του αυτοκινήτου. Το μοντέλο κατασκευάζεται στο Kassel από το 2014 και το εργοστάσιο ήδη παράγει συστήματα μετάδοσης για τη γκάμα ID, με δυναμικότητα 2.000 συστήματα την ημέρα.

Σε σύγκριση με μια συμβατική μηχανή εσωτερικής καύσης, το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα έχει σημαντικές αλλαγές και πλεονεκτήματα. Η μέγιστη ροπή είναι άμεσα διαθέσιμη στους ηλεκτρικούς κινητήρες και παραμένει σταθερή σε ένα ευρύ φάσμα στροφών. Επομένως, η χρήση ενός κιβωτίου με μία σχέση μετάδοσης επαρκεί για το εύρος της ταχύτητας κίνησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Για την οπισθοπορεία, αρκεί απλά η αντιστροφή της λειτουργίας του μοτέρ με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών ισχύος. Στο ID.3, το καινοτόμο νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volkswagen, το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα APP310, τα βασικά μέρη του οποίου κατασκευάζονται από το Volkswagen Group, είναι εξαιρετικά κόμπακτ. Με λίγα μόλις γρανάζια μεταφέρει την ισχύ της ηλεκτρικής κίνησης στους τροχούς – μία σχέση είναι αρκετή για όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ως αποτέλεσμα, το κιβώτιο μονής ταχύτητας εξοικονομεί χώρο και βάρος, σε σύγκριση με ένα συμβατικό κιβώτιοεξοικονομεί χώρο και βάρος, σε σύγκριση με ένα συμβατικό .

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top