Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Honda Civic 1.5 VTEC Turbo MY2020

Η εντυπωσιακή εμφάνιση συνοδεύεται από κορυφαίες επιδόσεις

Honda Civic 1.5 VTEC ΜΥ2020 δοκιμή

Το Honda Civic σε όλες τις γενιές του ξεχώριζε πάντα για την εμφάνιση του η οποία ήταν πρωτοποριακή . Υπήρχαν κάποιοι που την θεωρούσαν υπερβολική στην τελευταία γενιά, άλλοι "διαστημική". Όλοι όμως γύριζαν τα κεφάλια τους στο πέρασμα του Civic καθώς ξεχώριζε "σαν την μύγα μέσα στο γάλα" σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Πήραμε στα χέρια μας το ανανεωμένο μοντέλο για να δούμε ποιες αλλαγές έκαναν. Μπαίνοντας στο Civic είδαμε στο ταμπλό το σχετικό έγγραφο που μας ενημέρωνε ότι το αυτοκίνητο εχε απολυμανθεί για τον κορωνοϊό.Μια κίνηση που δείχνει εμπράκτως ότι η εταιρεία ακολουθεί πιστά τα μέτρα προστασίας  για τα οποία μας είχε ενημερώσει στο παρελθόν .


Ο "εχθρός του καλού είναι το καλύτερο "και έτσι οι Ιάπωνες αποφάσισαν να ανανεώσουν το Civic ακούγοντας όμως και τις γνώμες όσων το είχαν αποκτήσει. Για παράδειγμα στο εσωτερικό τοποθέτησαν κανονικά πλήκτρα  δίπλα στην οθόνη των 7 ιντσών του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης , Υπάρχει πλέον  περιστροφικός διακόπτης  για την αυξομείωση του ήχου,ενώ υπάρχουν ξεχωριστά μπουτόν για το σύστημα πλοήγησης GARMIN Navigation και για το τηλέφωνο. Βελτιώσεις έγιναν και στο φινίρισμα των υλικών τα οποία ούτως ή άλλως έχουν υψηλή ποιότητα.Στα συν και η ηλιοροφή ειδικά τώρα που χρειάζεται να ανοίγουμε και κανένα παράθυρο. 


Το Honda Connect διαθέτει πλήρη  συνδεσιμότητα με Android Auto και Apple CarPlay,με πλοήγηση στο διαδίκτυο.Όοσν αφορά τον εξοπλισμό καλύπτει όλες τις απαιτήσεις. Εκτός από τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led η είδοδος στο αυτοκίνητο γίνεται χωρίς κλειδί ,το ίδο και η εκκίνηση του κινητήρα με μπουτόν. Το κάθισμα του οδηγού διαθέτει ηλεκτρικές ρυθμίσεις, υπάρχει ηχοσύστημα με έντεκα ηχεία υψηλής απόδοσης, ενώ το πακέτο σαφαλείας είναι εξίσου πλούσιο.

Το σύστημα αναγνώρισης εμποδίων με αυτόματο φρενάρισμα, το σύστημα διατήρησης λωρίδας( Lane Departure, Lane Keep Assist) , η προειδοποίηση τυφολύ σημείου και το adaptive cruise control ,το  Cross Traffic Monitor καθιστούν το Civic ασφαλέστατο.

Όσον αφορά τον πίνακα οργάνων χωρίζεται σε τρεις περιοχές και υπάρχει συνδυασμός ψηφιακών και αναλογικών ενδείξεων οι οποίες σας ενημερώνουν πλήρως.Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άνετοι παρά το κουπέ σχήμα της οροφής .Για τις αποσκευές τους υπάρχουν διαθέσιμα  420 λίτρα με μεγάλο άνοιγμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ.(Διαστάσεις 4.518 x 1.799 x 1.434 mm).


Όμως και εξωτερικά μπήκαν "πινελιές" με τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, και αεραγωγούς αλλά και στην προσθηκη πτερυγίων μπροστά και πίσω.Δεν νομίζουμε ότι χεριαζόταν κάτι περισσότερο καθώς το Civic είναι ίσως το μοναδικό μοντέλο που διαθέτει εντυπωσιακό μπροστινό και πίσω μέρος σε σημείο που να δυσκολεύεσαι να επιλέξεις ποιο είναι το ομορφότερο.


Ομως δεν είναι μόνο η εμφάνιση είναι και οι επιδόσεις του οι οποίες είναι κορυφαίες.Το 'διαμάντι" που έχει στην ...καρδιά του είναι ο αλουμινένιος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας  1.5 VTEC Turbo, με άμεσο ψεκασμό,μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων νατρίου .Η απόδοση είναι εντυπωσιακή με τα 182 άλογα /5.500 σ.α.λ με την ροπή των 240 Nm να εμφανίζεται από τις 1.900-5.000 σ.α..λ. Τα νούμερα αυτά το κάνουν να πρωταγωνιστεί  στον ανταγωνισμό σε σχέση με τον κυβισμό του.

Με το πάτημα του γκαζιού ,ακόμη και το βασικό ηλεκτρονικό  πρόγραμμα λειτουργίας , με το mono-scroll τούρμπο χαμηλής αδράνειας , οι στροφές  ανεβαίνουν αδιαμαρτύρητα στα "κόκκινα ".Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγίζει τα 220 χλμ./ώρα.Τι άλλο να ζητήσεις; Όλα αυτά με ραφιναρισμένη λειτουργία του μοτέρ και με την συμπαράσταση του χεειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων με τις 6 σχέσεις που έχει πολύ καλή αίσθηση και κλιμάκωση .(Μέση κατανάλωση 8,0 lt/100 και εκπομπές CO2 128 γρμ./χλμ.(WLTP: 139 γρμ./χλμ.).


Την ίδια στιγμή οι χαμηλωμένες αναρτήσεις που διαθέτουν άρθρωση πολλαπλών συνδέσμων πίσω.Aκόμη και στην μαλακή ρύμιση ,το Civic στρίβει υποδειγματικά εμπνέοντας αίσθημα ασφάλειας σε οδηγό και επιβάτες. Όταν αλλάξεις την ρύθμιση των αναρτήσεων σε πιο σκληρές, πατώντας  το σχετικό μπουτόν στην βάση της κονσόλας ,νοιώθεις ότι το αυτοκίνητο¨σφίγγει" γίνεται πιο άμεσο, σχεδόν μηδενίζοντας τις κλίσεις και αυξάνοντας τα περιθώρια πρόσφυσης ακόμη και σε οριακές καταστάσεις. Η οδήγηση γίνεται πιο ευχάριστη χάρη στο άκαμπτο πλαίσο και  στο τιμόνι που διαθέτει πλούσια πληροφόρηση.Τα φρένα αποδείχθηκαν άμεσα και αποτελεσματικά ακόμη και σε οριακή οδήγηση.  


Σε τελική ανάλυση το Honda Civic μετά την ανανέωση του έγινε ακόμη πιο εργονομικό, φρεσκαρίστηκε εξωτερικά και διαθέτει πιο πλούσιο εξοπλισμό. Για να το αποκτήσετε χρειάζεστε 28.320 ευρώ.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top