Ποια σχέση έχει η Nissan με τις... φράουλες

Σύστημα συναρμολόγησης αυτοκινήτων εφαρμόζεται στην παραγωγή της φράουλας

Nissan Λύσεις Παραγωγή Φράουλας

Η Ιαπωνία είναι ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς φράουλας στον κόσμο.Η συγκομιδή της πιο περιζήτητης ποικιλίας φράουλας απαιτεί τη μέγιστη φροντίδα και υπομονή. Οι κορυφαίες φράουλες Migaki Ichigo της GRA έχουν κερδίσει τη φήμη τους χάρη στην έμφαση που δίνει η εταιρεία παραγωγής στην ποιότητα,. Η GRA ζήτησε από τη Nissan να βοηθήσει στη βελτίωση των εργασιών της, λαμβάνοντας υπόψη την εξαιρετική ευαισθησία της φράουλας. Η φράουλα δεν πρέπει να χτυπηθεί ή να πιεστεί, καθώς μπορεί να χαλάσει η όψη της πολύ εύκολα. Πρέπει επίσης να διατηρηθεί δροσερή, καθώς είναι επιρρεπείς σε αλλοιώσεις, σε υψηλότερες θερμοκρασίες.


 Η GRA ήθελε επίσης από τη Nissan να μειώσει την επιβάρυνση των ηλικιωμένων εργαζομένων, οι οποίοι έπρεπε να περπατούν σε μεγάλες αποστάσεις, μεταφέροντας δίσκους βάρους 2 έως 3 κιλών. Η Nissan ανέπτυξε δύο λύσεις για να αυξήσει την αποτελεσματικότητα: μία υψηλής τεχνολογίας και μία μη-υψηλής τεχνολογίας. Η λύση χαμηλής τεχνολογίας: monorail χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα 
 Το αγρόκτημα της GRA στο Miyagi αποτελείται από πολλαπλά καλλιεργητικά συγκροτήματα, συνολικής έκτασης  περίπου 28.000 τετραγωνικών μέτρων,  που ισοδυναμεί με περίπου 19 πισίνες ολυμπιακών διαστάσεων. Αυτός ο χώρος χωρίζεται σε εκατοντάδες σειρές συλλογής. 


 Για να βοηθήσει τους εργάτες να μεταφέρουν την φρέσκια συγκομιδή, η Nissan σχεδίασε ένα σιδηροδρομικό σύστημα με καροτσάκια αλουμινίου που γλιστρούν κάτω από τις "γραμμές παραγωγής" της GRA,  με ελάχιστη τριβή. Τα καροτσάκια πιέζονται αρχικά κατά μήκος του εδάφους. Αλλά μόλις εισέλθουν στο σιδηροδρομικό σύστημα, ανασηκώνονται απαλά για να αποφευχθούν οι αναταράξεις που προκαλούνται από ανώμαλες επιφάνειες. Αυτό το "monorail", όπως το ονόμασαν οι μηχανικοί της Nissan, βασίζεται στην τεχνική  karakuri που χρησιμοποιείται στις μονάδες συναρμολόγησης της αυτοκινητοβιομηχανίας, με  συσκευές που βασίζονται αποκλειστικά στη μηχανική ευρηματικότητα και όχι στην ηλεκτρική ενέργεια,  ή στους υπολογιστές. 


 Η νέα διαδικασία εξαλείφει το βάρος της μεταφοράς των δίσκων με το χέρι. Τα καροτσάκια μπορούν να φιλοξενήσουν ακόμη και πολλούς δίσκους, εξοικονομώντας χρόνο που διαφορετικά θα έπρεπε να δαπανηθεί αναποτελεσματικά, φέρνοντας γεμάτους δίσκους στο τέλος της γραμμής και  επαναφέροντας τους κενούς δίσκους στην αρχή.  Η Nissan προμήθευσε τη GRA με ένα αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό Nissan e-NV200, ειδικά τροποποιημένο για να λειτουργεί ως ψυγείο. Το βαν μεταφέρει τις φρεσκοκομμένες  φράουλες από το θερμοκήπιο στο συσκευαστήριο, σε δροσερή θερμοκρασία. Το e-NV200 έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα των μηδενικών εκπομπών ρύπων, ώστε να μπορεί να κινείται  στο θερμοκήπιο χωρίς να βλάπτει το περιβάλλον εργασίας. 
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top