Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 208 1,2 100 ίπποι

 Όταν το βλέπεις λες ..."ουάου"

Peugeot  208 1,2  δοκιμή

Πριν καν το γνωρίσουμε από κοντά , από τις φωτογραφίες και μόνο , θαυμάζαμε το νέο Peugeot 208 για την προχωρημένη του σχεδίαση. Μάλιστα όταν το είδαμε από κοντά στην έκθεση αυτοκινήτου, δεν θα ξεχάσουμε το επιφώνημα ενός νεαρού ζευγαρίου όταν το είδε και μπήκε στο εσωτερικό."Ουάου" φώναξε και δεν εχουμε κανένα λόγο να διαφωνήσουμε μαζί τους καθώς το νέο Γαλλικό μοντέλο με το στυλ και τα προσόντα του είναι σίγουρο ότι θα βάλει σε ...μπελάδες τους ανταγωνιστές του.Μάλιστα ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής το νέο Peugeot 208 βγαίνει αμιγώς ηλεκτρικό.

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 208 1,2 100 ίπποι
Εξωτερικά το νέο Γαλλικό μοντέλο είναι ιδαίτερα κομψό με αθλητικές γραμμές και πρόσωπο που σε ελκύει. Μεγάλη μάσκα ψυγείου, όμορφα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led  και κάθετες φωτεινές ράβδοι που του δίνουν μια ...διαστημική όψη. Το αμάξωμα είναι γεμάτο καμπύλες ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η φάσα που ενώνει τα όμορφα φώτα σχηματίζοντας οπτικά ένα εννιαίο φωτιστικό σώμα.Τι να πούμε... "ομορφιά".

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 208 1,2 100 ίπποι

Το αμάξωμα 'πατάει" στη νέα πλατφόρμα CΜP2 η οποία προσφέρει χαμηλότερο βάρος κατά 30 κιλά και μεγαλύτερη ακαμψία. Με μήκος 4,055 μέτρα και με μεγαλύετρο μεταξόνιο δικαιολογημένα μπαίνει στην κατηγορία των supermni (Μήκος .xΠλάτος.xΥψος  4.055x1.745x1.430 χλστ.)

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 208 1,2 100 ίπποι
Τα επιφωνήματα θαυμασμού γίνονται περισσότερα όταν περάσεις στο εσωτερικό.Η χωροταξική διάταξη του ταμπλό παραπέμπει στο μεγαλύτερο 3008 μόνο που εδώ η τεχνολογία δείχνει πιο έντονα την παρουσία της. Ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων ξεφεύγει από ότι έχουμε δει μέχρι σήμερα όχι μόνο στα Peugeot αλλά και σε άλλα ανταγωνιστικά μοντ΄λελα καθώς είναι τρισδιάστατος.

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 208 1,2 100 ίπποι

Πρόκειται ουσιαστικά για την εξέλιξη του γνωστού εξέλιξη του i-cockpit ενώ υπάρχει κια η δυνατότητα αλλαγής στον τρόπο απεικόνισης όσον αφορά την πληροφόρηση.

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 208 1,2 100 ίπποι
 Στην μέση του ποιοτικότατου και προηγμένου σχεδιαστικά ταμπλό με τα γυαλιστερά ένθετα σε μαύρο χρώμα (piano black), υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών (στον στάνταρ εξοπλισμό είναι η 7άρα) όπου προβαλλονται όλες οι λειτουργίες του infotainment και συνδεσιμότητας με  Android Auto, Apple CarPlay ενώ υπάρχει και σύστημα πλοήγησης .Επιπλέον υπάρχουν  θύρες USB και type C, Πάντως για τον χειρισμό της οθόνης χρειάζεται ένας μικρός χρόνος εξοικείωσης με τους διακόπτες αφής. Ακριβώς από κάτω  υπάρχουν οι γνωστοί δαικόπτες αεροπορικού τύπου .

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 208 1,2 100 ίπποι

Το τιμόνι και πάλι είνα ασυνήθιστα μικρό με "κομμένη" την στεφάνη στο πάνω και κάτω μέρος αλλά νομίζουμε ότι ειδκά σε αυτό το μοντέλο του δίνει πόντους.Όσον αφορά την πρακτικότητα υπάρχουν δυο ποτηροθήκες στην βάση  της κονσόλας ,ένα βαθύ ντουλαπάκι και μια θήκη η οποία κρύβεται έξυπνα και όταν ανοίγει παίζει τον ρόλο βάσης του κινητού σας τηλεφώνου.όν αφορά τους χώρους επιβατών είναι ικανοποιητικοί .Υπάρχουν διαθέσιμα 311 λίτρα στον χώρο αποσκευών ο οποίος είναι πλήρως αξιοποιήσιμος.(με ρεζέρβα στα  265 λίτρα.)Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει τα  1.106 λίτρα.

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 208 1,2 100 ίπποι
Στην "καρδιά" του Peugeot της δοκιμής μας υπήρχε ο γνωστός δοκιμασμένος  τρικύλινδρος  υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,2 λίτρων ο οποίος καλύπετι τις σύγχρονες και αυστηρές προδιαγραφές ρύπων (εκπομπές CO2 των 97 γρ./χλμ. ) και έχει πάρει και τον τίτλο "Engine of the Year". Τα 100 άλογα στις 5500 σ.α.λ.στην πράξη και με την βοήθεια  του χειροκίνητου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με τις 6 σχέσεις δίνουν ικανοποιητικές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 10,9 δευτερόλεπτα και με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 188 χλμ./ώρα. Το μοτέρ  είναι ελαστικό με τα  205 Nm ροπής να είναι διαθέσιμα από τις 1.750 rpm,με καλή απόκριση στο γκάζι μέχρι τα κόκκινα.

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 208 1,2 100 ίπποι

"Υπάρχουν  προγράμματα οδήγησης ( Eco και Normal )τα οποία είναι προσανατολισμένα σε αυτό που αναφέρουν. Όταν έχεις ένα σπορτίβικο αυτοκίνητο όπως είναι το Peugeot 208 είναι λογικό να βαρύνεις το δεξί σου πόδι .μην ανησυχείτε πάντως . Η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπέρασερ τα 7,5 λίτρα /100 χλμ. τιμή ικανοποιητική ειδικά αν σκεφθούμε ότι του δώσαμε και... κατάλαβε αρκετές φορές με το γκάζι στο πάτωμα και τις γρήγορες αλλαγές στο πολύ καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση κιβώτιο ταχυτήτων.Αν θελήσεις κάτι παραπάνω ,μπορείς να πάρεις την έκδοση μετα 130 άλογα η οποία χωρίς να έχει τα προσόντα του GTI ικανοποιεί και με το παραπάνω τις όποιες αγωνιστικές σου διαθέσεις.  

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 208 1,2 100 ίπποι
Τα θετικά συνεχίζονται  και στον τομέα της δοικής συμπεριφοράς καθώς το στιβαρό Peugeot 208 προσφέρει ποιοτική και ήσυχη κύλιση, είναι ιδαίτερα σταθερό σστις ευθείες ακόμη και με τερματισμένη την βελόνα του ταχύμετρου .Η ρύθμιση των αναρτήσεων( γόνατα  McPherson μπροστά  και ημιάκαμπτος άξονας πίσω)  και το στιβαρό πλαίσο διαχειρίζονται με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης την γρήγορη οδήγηση στις κλειστές καμπές του δρόμου.

Το σύστημα διεύθυνσης δίνει πολύ καλή πληροφόρηση και έχει το κατάλληλο"βάρος" ακόμη και σε οριακές καταστάσεις ενώ και τα φρένα αποδείχθηκαν άμεσα και αποτελεσματικά.(Αεριζόμενοι δίσκο ι/ δίσκοι.) Τα συστήματα ασφαλείας που υπάχρουν είναι το αυτόματο φρενάρισαμ σε πρίπτωση σύγκρουσης,το οποίο  λειτουργεί μέχρι τα 85 χλμ/ώρα.σύστημα ενεργής παρακολούθησης τυφλών σημείων, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας ρΡύθμιση ταχύτητας και διατήρηση απόστασης ασφαλείας,πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία στάθμευσης σε παράλληλη θέση. 

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 208 1,2 100 ίπποι
Τελικά το νέο Peugeot 208  δεν ήρθε απλά για να συνεχίσει τις πωλήσεις του προηγούμενου μοντέλου. Ήρθε  για να εντυπωσιάσει τόσο με την εμφάνιση του και τους άνδρες και τις γυναίκες καθώς διαθέτει όλα τα στοιχεία όχι μόνο να αρέσει οδηγικά αλλά να προκαλεί ακόμη και...ακινητοποιημένο.Με τιμή από 16200 ευρώ και πλούσιο εξοπλισμό πιστεύουμε ότι δεν θα μείνεις μόνο στο θεαθήναι .Υπάρχει και η έκδοση με 75 άλογα με τα 13580 ευρώ .Ας μην ξεχνάμε ακόμη ότι τα Peugeot 208 πήρε και τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020 για την Ελλάδα» .


 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top