Σε ποιο MINI ανήκει αυτή η μάσκα

Δείτε και την …ζάντα  

MINI

Η MINI αποκάλυψε τις πρώτες στιλιστικές λεπτομέρειες από το πρώτο, πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της πλούσιας σε παράδοση Βρετανικής μάρκας. Μετά το πιλοτικό project MINI E πριν από δέκα χρόνια ακριβώς και το MINI Cooper S E Countryman ALL4 plug-in hybrid που κυκλοφορεί στο δρόμο από το 2017, το MINI με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία αποτελεί το επόμενο στάδιο εξηλεκτρισμού της μάρκας, σύμφωνα με τη στρατηγική NUMBER ONE > NEXT του BMW Group.

Τα πρώτα σκίτσα παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο του Festival of Speed (FoS), που πραγματοποιείται 12 – 15 Ιουλίου στο Goodwood, Νότια Αγγλία. Το περίπτερο της MINI στο FoS προσφέρει στους επισκέπτες την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το MINI Electric Concept – ένα πρωτότυπο που προϊδεάζει για το πρώτο, πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής MINI.

Τα σκίτσα παρουσιάζουν τη μάσκα του αυτοκινήτου. Η εξαγωνική φόρμα της είναι ένα στοιχείο ταυτότητας MINI, αλλά η κλειστή εκδοχή της είναι μία εντελώς νέα σχεδιαστική άποψη. Πίσω από τη μάσκα, η απουσία αεραγωγού είναι αισθητή – που σημαίνει ότι η μάσκα μπορεί να παραμείνει κλειστή και κατά συνέπεια να βελτιώσει τη ροή αέρα. Η κίτρινη διακοσμητική μπάρα με το σήμα Ε στην ίδια απόχρωση δημιουργεί μία ισχυρή αντίθεση και του προσδίδει την ταυτότητα ενός ηλεκτροκίνητου ΜΙΝΙ.

Στο δεύτερο σκίτσο βλέπουμε την εντυπωσιακή ζάντα του πλήρως ηλεκτρικού MINI. Είναι ένα σχέδιο που προέρχεται από το MINI Electric Concept, το οποίο είδε πέρσι για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας. Οι ζάντες υιοθετούν το μοτίβο της μπάρας της μάσκας και προσθέτουν τη δική τους πινελιά ασυμμετρίας.

Το BMW Group ανακοίνωσε την εξέλιξη ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου MINI παραγωγής το 2017. Το πρώτο MINI μαζικής παραγωγής με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2019 – ακριβώς 60 χρόνια αφότου έφτασε στην αγορά το κλασικό Mini.

Βαγγέλης  Γκούμας

 

Ακολουθήστε μας:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Star.gr Application Κατεβάστε την εφαρμογή του star.gr, για να μπορείτε να διαβάζετε
τα αγαπημένα σας άρθρα και εκτός δικτύου.
Back to Top