Η τριμελής επιτροπή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ της ΟΣΕ και της ΕΕΣΤΥ, των τριών εταιριών, που είναι  υπεύθυνες για τα τρένα, την υποδομή και τη συντήρηση του τροχαίου υλικού, θα διερευνήσει τα αίτια του δυστυχήματος που κόστισε τη ζωή τριών ανθρώπων.

ΘΑ «ΜΙΛΗΣΟΥΝ» ΟΙ ΤΑΧΟΓΡΑΦΟΙ

Τεχνικοί και εμπειρογνώμονες   που βρέθηκαν στο σημείο της τραγωδίας συλλέγουν όλα στοιχεία που θα ρίξουν φως στα αίτια  του εκτροχιασμού. 

Η πρώτη κίνηση των ειδικών ήταν να αποσπάσουν τους ταχογράφους του τρένου. Είναι οι συσκευή που καταγράφει τις κινήσεις της αμαξοστοιχίας και θα δείξει την ταχύτητα της λίγο πριν από την πρόσκρουση.  Ο συγκεκριμένος τύπος τρένου διαθέτει 2 ταχογράφους,  στην μπροστινή και την πίσω μηχανή.

«Ο ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΣ ΗΤΑΝ ΕΜΠΕΙΡΟΣ»

Ο μηχανοδηγός εργαζόταν για 14 χρόνια στην εταιρία. Είχε όπως λένε συνάδελφοί του μεγάλη εμπειρία και το συγκεκριμένο δρομολόγιο το είχε κάνει πάρα πολλές φορές.

ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ

Το έργο στη συγκεκριμένη γραμμή είχε ολοκληρωθεί πριν από 8 χρόνια και δεν  εκτελείτο καμία εργασία. Παρόλα αυτά θα εξεταστεί η συντήρηση των υποδομών καθώς και του τροχαίου υλικού. Εργαζόμενοι των εταιριών κάνουν λόγο για καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των εργασιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο συμπεριλαμβανομένης και της έλλειψη φωτοσήμανσης.

Συνεργεία των εταιριών ολοκληρώνουν την αποκατάστασης της τροφοδοσίας της ηλεκτρικής ενέργειας στις γραμμές καθώς ένας πυλώνας βρέθηκε  κάθετα πεσμένος στις ράγες.

Ο κινητήρας της μηχανής λειτουργεί με πετρέλαιο και για λόγους ασφαλείας βρίσκεται σε αυξημένη επιφυλακή κλιμάκιο του Πυροσβεστικού Σώματος. Έμπειροι  μηχανοδηγοί και τεχνικοί τονίζουν ότι τα τρένα παραμένουν ασφαλή μέσα μεταφοράς αλλά κάνουν λόγο για πρωτοφανή περιστατικό εκτροχιασμού και σύγκρουσης.  

Tags: