Πώς να κάνετε το έφηβο παιδί σας να τρέφεται σωστά

Tips για το πρωινό γεύμα των teens

έφηβοι

H εφηβεία είναι μια «δύσκολη» περίοδος για τους εφήβους αλλά και για τους γονείς. Όχι μόνο από συναισθηματικής πλευράς αλλά και αναπτυξιακής. Οι έφηβοι πρέπει να τρέφονται σωστά στην ηλικία αυτή διότι η διατροφή είναι το κλειδί για την αρμονική ανάπτυξη τους. Το πιο συχνό ζήτημα που μας απασχολεί πολλές φορές είναι το θέμα του πρωινού γεύματος. Πολλές φορές το παιδί είναι έτοιμο στο παρά πέντε, με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνει να φάει. Άλλες πάλι αρνείται από μόνο του να φάει πρωινό. Τι γίνεται όμως σε αυτή την περίπτωση, που το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας; Μην δυσανασχετείς! Έχουμε την λύση. Παρακάτω θα βρεις ιδέες για ένα πλούσιο πρωινό που θα δελεάσει το έφηβο παιδί σου να δοκιμάσει και να το βάλει στις συνήθειες του.  

Τοστ αλλά τι τοστ. Μετέτρεψε γρήγορα και απλά το βαρετό τοστ με την γαλοπούλα και το κίτρινο τυρί σε ένα λαχταριστό σάντουιτς, που θα σου πάρει μόνο 5 λεπτάκια να το ετοιμάσεις. Μέσα σε πολύσπορο ψωμί (ή το ψωμί της επιλογής σου) προσθέστε τυρί κρέμα, ντοματίνια, μαρούλι, γαλοπούλα καπνιστή. Ψήσε πριν το ψωμί στην τοστιέρα ή την φρυγανιέρα και σερβίρετε το ζεστό.  

Κράκερ για τον βιαστικό. Πάνω σε ένα κράκερ τοποθετήστε μοτσαρέλα και μια ροδέλα ντοματίνι ή γαλοπούλα. Μπορείτε να ετοιμάσετε δύο-τρία γιατί θα του ανοίξουν σίγουρα την όρεξη.

Γλυκό τοστάκι. Ψήνετε δυο φέτες του τοστ (όπως στο αλμυρό πιο πάνω) και απλώνεται μέσα μέλι, μπανάνα κομμένη σε ροδέλες και πασπαλίζετε με κανέλα. Εύκολο και νόστιμο.

Smoothie. Δεν υπάρχει πιο υγιεινός τρόπος για να ξεκινήσει η μέρα του και να το κρατήσει χορτάτο αρκετές ώρες. Φτιάξτε ένα smoothie με τα αγαπημένα φρούτα του παιδιού σας και σίγουρα θα ξετρελαθεί. Εμάς μας αρέσει εκείνο με την μπανάνα και την σοκολάτα. Στον κάδο του μπλέντερ βάζετε μια μπανάνα από το ψυγείο, γιαούρτι και τριμμένη σοκολάτα. Θα γλείφει τα δάχτυλά του.

Μπάρες δημητριακών. Φτιάξε από το προηγούμενο βράδυ μόνη σου γρήγορα και εύκολα μπάρες δημητριακών, οι οποίες είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά. Είναι ένα υγιεινό πρωινό που μπορεί να το έχει μαζί του και σαν σνακ και θα το κρατήσει μακριά από τσιμπολογήματα και junk food.  

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κύρκου

Πηγή: allyou

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top