Βίντεο: ΔΕΙΤΕ τι έκανε η Ειρήνη Παπαδοπούλου την ώρα που έβλεπε Survivor- «Παιδιά είμαι μαζί σας»

Η στήριξη της πρώην παίκτριας του ριάλιτι επιβίωσης στην ομάδα της από το σπίτι!

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μπορεί να αποχώρησε οικειοθελώς από το Survivor, ωστόσο η Ειρήνη Παπαδοπούλου το βλέπει πλέον ως.. τηλεθεάτρια.

Μέσω Instagram, η τραγουδίστρια ανέβασε ένα βίντεο στο Instagram στο οποίο απεικονίζεται να κάνει διάδρομο παρακολουθώντας το επεισόδιο της Τρίτης!

Όταν το σκορ ήταν 10- 9 υπέρ των Διασήμων, η ίδια άρχισε να φωνάζει υπέρ του Ντάνου, ο οποίος έδωσε και τη νίκη στην ομάδα του!

 Η Ειρήνη έκανε διάδρομο και φώναζε: «Έλα παιδιά είμαι μαζί σας».

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top