Κάτω κοιλιακοί: Πώς θα τους «γραμμώσεις» - Παρέα με την Pamela Reif

Η κορυφαία γυμνάστρια μάς δίνει τα «φώτα» της

Pamela Reif

Κάνει δίαιτες και γυμνάζεσαι όμως το «σωσίβιο» στο κάτω μέρος της κοιλιάς δε λέει να φύγει από πάνω σου; Η αλήθεια είναι πως οι κάτω κοιλιακοί είναι ένα από τα πιο «δύσκολα» σημεία του σώματός μας όσον αφορά στη γράμμωση, καθώς εκεί «αποθηκεύεται» αρκετό λίπος.

Καίμε το λίπος που βάλαμε τον χειμώνα σε 8 λεπτά!

Με μία καλή διατροφή, χωρίς ζάχαρη και πολλούς υδατάνθρακες αλλά ακολουθώντας παράλληλα τις συμβουλές της Pamela Reif, θα «ξεφουσκώσεις».

Ακολούθησε για δύο εβδομάδες το παρακάτω workout της κορυφαίας γυμνάστριας Pamela Reif και θα μας θυμηθείς!

Η Reif σου δείχνει αναλυτικά πώς να εκτελέσεις τις all - time αγαπημένες ασκήσεις για κοιλιακούς πέτρα! Μην κοιτάς που εκείνη δεν ιδρώνει, εσύ σίγουρα θα «στάξεις»!
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top